Ciljevi stalnoga stručnog usavršavanja: mišljenja učitelja D Tot, A Klapan Pedagogijska istraživanja 5 (1), 60-69, 2008 | 32 | 2008 |
Didaktičke odrednice obrazovanja andragoga-komparativni pristup S Kušić, S Vrcelj, A Zovko | 21 | 2016 |
Učenje u učeničkom domu A Klapan Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1996 | 21 | 1996 |
Teme iz andragogije A Klapan | 19 | 2004 |
Andragogy Between Theory and Practice. A Klapan | 17 | 2002 |
Educational Needs of the Adults-The Key Question of Andragogy. A Klapan | 12 | 2001 |
Andragoške teme A Klapan, S Pongrac, I Lavrnja | 12 | 2001 |
Stavovi studenata preddiplomskog studija pedagogije Sveučilišta u Rijeci spram cjeloživotnog učenja A Klapan, B Rafajac, N Rončević Neformalno obrazovanje i infromalno učenje odraslih (Non-Formal Adult …, 2009 | 10 | 2009 |
Competencies for working with adults–an example of andragogues in Croatia S Kušić, A Klapan, S Vrcelj Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1-10, 2015 | 9 | 2015 |
Comparative analysis of the network of adult education institutions in Croatia and Slovenia I Lavrnja, A Klapan Adult education and development 60, 2003 | 8 | 2003 |
Teachers' competences for educational work A Cilic, A Klapan, M Prnic Epiphany 8 (2), 219-226, 2015 | 7 | 2015 |
Andragoški pokreti A Klapan, M Živčić Andragoški glasnik: Glasilo Hrvatskog andragoškog društva 15 (2.(27) 1/2), 2011 | 7 | 2011 |
Obrazovne potrebe odraslih-ključno pitanje andragogije A Klapan Obrazovanje odraslih-časopis za obrazovanje odraslih i kulturu, Sarajevo 1 …, 2001 | 7 | 2001 |
Jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika, kao ključna kompetencija, u provedbi programa obrazovanja odraslih. U M. Matijević, T. Žiljak,(Ur.) A Klapan, J Herceg Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih, 73-82, 2013 | 5 | 2013 |
Seksualni razvoj djeteta G Buljan Flander, A Karlović, A Klapan, I Prvčić, M Rister, M Sarađen Poliklinika za zaštitu djece i maldih, Zagreb, 2004 | 5 | 2004 |
Studentska vizija cjeloživotnog učenja, u Klapan A.(ur) A Klapan Teme iz andragogije, 139-152, 2004 | 5 | 2004 |
i Kušić, S.(2009) S Vrcelj, A Klapan Homo zappiensi–kreatori nove škole. У, 0 | 5 | |
Planning and programming continuous professional teacher training: Experiences in Croatia D Tot, S Kušić, A Klapan Global journal on humanities and social sciences 1 (1), 134-140, 2015 | 4 | 2015 |
Neprimjerenost obrazovnih institucija kao osnovna prepreka uspješnom obrazovanju odraslih u radno-tehničkom području D Purković, A Klapan | 4 | 2011 |
Homo Zappiensi–kreatori nove škole S Vrcelj, A Klapan, S Kušić Buduća škola (БУДУЋА ШКОЛА), 751-763, 2009 | 4 | 2009 |