Učitavanje...
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Godišnji broj citata
Dvostruki navodi
Sljedeći su članci spojeni u Znalcu.
Navodi iz obaju
članaka broje se samo za prvi članak.
Spojeni navodi
Zbroj za "Citirano" uključuje navode sljedećeg članka u Znalcu. Oni koji su označeni znakom
*
mogu biti različiti od članka u profilu.
Dodavanje suautora
Suautori
Prati
Novi članci tog autora
Novi navodi tog autora
Novi članci povezani s istraživanjem tog autora
E-adresa za obavijesti
Završeno
Moj profil
Moja knjižnica
Mjerni podaci
Upozorenja
Postavke
Prijavite se
Prijavite se
Izradite svoj profil
Citirano
Sve
Od 2019.
Citati
7
7
H-indeks
2
2
i10-indeks
0
0
0
4
2
2020
2021
2022
2023
4
1
1
1
Suautori
Aaron Brakoniecki
Boston University
Potvrđena adresa e-pošte na bu.edu
Prati
Fahmil Shah
Boston University
Potvrđena adresa e-pošte na bu.edu
Mathematics Education
Članci
Citirano
Suautori
Naslov
Razvrstaj
Poredaj po navodima
Poredaj po godini
Poredaj po naslovu
Citirano
Citirano
Godina
The use of concept maps to assess preservice teacher understanding: a formative approach in mathematics education
A Brakoniecki, F Shah
Journal of Education 197 (1), 23-32
, 2017
5
2017
Re-designing mathematics education for social justice: A vision
F Shah
Occasional Paper Series 2019 (41), 2
, 2019
2
2019
Examining the Relationship Between Second-Year Teach for America Teachers’ Support Networks and Their Decision-Making Processes for Career Planning Following Their Two-Year …
F Shah
Boston University
, 2021
2021
EXAMINING NOVICE SECONDARY MATHEMATICS TEACHERS’USE OF SUPPORT NETWORKS
F Shah
Proceedings for the 46th Annual Meeting of the Research Council on …
, 2018
2018
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–4
Prikaži više
Privatnost
Uvjeti
Pomoć
O Znalcu
Pomoć za pretraživanje