Follow
Aleksandra Krampač Grljušić
Aleksandra Krampač Grljušić
Edukator-rehabilitator
Verified email at skole.hr
Title
Cited by
Cited by
Year
Posebno dijete: priručnik za učitelje u radu s djecom s posebnim obrazovnim potrebama
A Krampač-Grljušić, I Marinić
Osijek: Grafika, 2007
252007
Što djeca s teškoćama misle o podršci asistenta u nastavi
A Krampač-Grljušić, A Žic Ralić, N Lisak
Collection of scientific papers“Uključivanje i podrška u zajednici, 2010
212010
Učenici s teškoćama u redovitom školskom sustavu
A Krampač-Grljušić
Priručnik za učitelje razredne nastave. Zagreb: Školska knjiga, dd, 2017
172017
Peer relations in inclusive classes
A Krampac-Grljusic, A Kolak
Research in Pedagogy 8 (1), 17-35, 2018
102018
i Marinić, I.(2007)
A Krampač-Grljušić
Posebno dijete: Priručnik za učitelje u radu s djecom s posebnim obrazovnim …, 0
10
Peer tolerance and contentment in relationship with peers in inclusive school. D. Felce (ur.)
A Žic Ralić, A Krampač-Grljušić, N Lisak
Third International Conference of IASSID-Europe Integrating Bio-medical and …, 2010
62010
Što učitelji misle o ulozi asistenta u nastavi
A Krampač Grljušić, N Lisak, A Žic Ralić
Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece …, 2008
22008
Participacija učenika putem primjene i procjene uspješnosti MAPS tehnike osobno usmjerenog planiranja–studija slučaja
T Opačak, A Krampač Grljušić, M Lončarić
Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja 17 (2), 335-349, 2019
12019
Socijalno-emocionalna obilježja učenika inkluzivnih razreda i primjena modela krugova prijatelja
A Krampač-Grljušić
University of Zagreb. Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2015
12015
MULTIDISCIPLINARNI PRISTUP U UKLJUČIVANJU RODITELJA DJECE S TEŠKOĆAMA PRI ODREĐIVANJU PRIMJERENOG PROGRAMA ODGOJA I OBRAZOVANJA MULTIDISCIPLINARY APPROACH IN INCLUSION OF …
V VEIĆ¹, A KRAMPAČ-GRLJUŠIĆ, S JANDRIĆ
1
Što je Osobno usmjereno planiranje i MAPS tehnika
R Krampač-Grljušić, Aleksandra, Skorup, Dijana, Jelić
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 148, 36-39, 2021
2021
Inkluzivno obrazovanje i dimenzija jednakosti u nastavi vjeronauka
A Krampač Grljušić, D Adžić, A Gvozdanović Debeljak
Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja 18 (1), 73-85, 2020
2020
Inclusive Education and the Dimension of Equality in the Religious Education
A Krampač Grljušić, D Adžić, A Gvozdanović Debeljak
Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja 18 (1), 73-85, 2020
2020
Cooperation in inclusive education from the perspective of parents of students with autism spectrum disorder-case study
D Krampač-Grljušić, Aleksandra, Žic Ralić, Anamarija, Akšamović
Faculty of Education, Croatian Academy of Sciences and Arts, the Centar for …, 2020
2020
Participation of Students Through the Implementation of MAPS Technique of Person-Centered Planning
T Opačak, A Krampač Grljušić, M Lončarić
Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja 17 (2), 335-349, 2019
2019
Neki pokazatelji dostupnosti i kvalitete podrške djeci s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskom sustavu na području osječko- baranjske županije
E Krampač-Grljušić, Aleksandra, Lončarić, Marija, Lemal
Neki pokazatelji dostupnosti i kvalitete podrške djeci s teškoćama u razvoju …, 2017
2017
'Invaliditet'u kontekstu romana Zaboravljeni sin Mire Gavrana
V Mihanović, A Krampač-Grljušić, A Dulčić
Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje: zbornik sažetaka i radova, 9-21, 2014
2014
How do teachers evaluate support and collaboration in relation to children with disabilities?
AZ Ralic, N Lisak, AK Grljusic
JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN INTELLECTUAL DISABILITIES 23 (5), 536-536, 2010
2010
Peer tolerance and contentment in relationship with peers in inclusive schools
AZ Ralic, AK Grljusic, N Lisak
JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN INTELLECTUAL DISABILITIES 23 (5), 536-536, 2010
2010
CELEBRATING OF THE INTERNATIONAL DAY OF PERSONS WITH DISABILITIES IN ELEMENTARY SCHOOL “LJUDEVIT GAJ” OSIJEK
KG Aleksandra, O Tatjana
Unapređenje kvalitete života djece i mladih, 2010
2010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20