Prati
Aleksandra Krampač Grljušić
Aleksandra Krampač Grljušić
Edukator-rehabilitator
Potvrđena adresa e-pošte na skole.hr
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
Posebno dijete
A Krampač-Grljušić, I Marinić
332007
Što djeca s teškoćama misle o podršci asistenta u nastavi
A Krampač-Grljušić, A Žic Ralić, N Lisak
8. kongres s međunarodnim sudjelovanjem „Uključivanje i podrška u zajednici …, 2010
242010
Učenici s teškoćama u redovitom školskom sustavu
A Krampač-Grljušić
232017
Peer relations in inclusive classes
A Krampac-Grljusic, A Kolak
Research in Pedagogy 8 (1), 17-35, 2018
162018
i Marinić, I.(2007)
A Krampač-Grljušić
Posebno dijete: Priručnik za učitelje u radu s djecom s posebnim obrazovnim …, 0
14
Peer tolerance and contentment in relationship with peers in inclusive school
A Žic Ralić, A Krampač-Grljušić, N Lisak
International Conference of IASSID Europe Integrating Bio-medical and Psycho …, 2010
52010
Participacija učenika putem primjene i procjene uspješnosti MAPS tehnike osobno usmjerenog planiranja–studija slučaja
T Opačak, A Krampač Grljušić, M Lončarić
Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja 17 (2), 335-349, 2019
42019
ŠTO UĈITELJI MISLE O ULOZI ASISTENTA U NASTAVI?
A Krampaĉ Grljušić, N Lisak, A Ţic Ralić
UNAPREĐENJE KVALITETE ŢIVOTA DJECE I MLADIH, 50, 2008
32008
EUREKA 4, udžbenik prirode i društva u četvrtom razredu osnovne škole
A Krampač-Grljušić, SĆ Grgić, SB Palička, I Križanec, Ž Lukša
Školska knjiga, Zagreb, 2021
22021
Multidisciplinarni pristup u uključivanju roditelja djece s teškoćama pri određivanju primjerenog programa odgoja i obrazovanja
V Veić, A Krampač-Grljušić, S Jandrić
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladi, 575-585, 2021
22021
Socijalno-emocionalna obilježja učenika inkluzivnih razreda i primjena modela krugova prijatelja
A Krampač-Grljušić
University of Zagreb. Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2015
22015
Što je Osobno usmjereno planiranje i MAPS tehnika
R Krampač-Grljušić, Aleksandra, Skorup, Dijana, Jelić
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 148, 36-39, 2021
12021
Inkluzivno obrazovanje i dimenzija jednakosti u nastavi vjeronauka
A Krampač Grljušić, D Adžić, A Gvozdanović Debeljak
Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja 18 (1), 73-85, 2020
12020
'Invaliditet'u kontekstu romana Zaboravljeni sin Mire Gavrana
V Mihanović, A Krampač-Grljušić, A Dulčić
10. kongres edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem, 9-21, 2014
12014
Invaliditet–koncept u razvoju
V Mihanović, A Krampač-Grljušić
I. simpozij o modelima rada s osobama s invaliditetom s međunarodnim …, 2011
12011
Socijalni model invaliditeta
V Mihanović, A Krampač-Grljušić
4. konferencija socijalnih radnika Siromaštvo, socijalna isključenost i …, 2010
12010
From early education through primary school-the importance of support for students with disabilities in the transition period
N Lisak Šegota, V Šenjug Užarević, A Krampač-Grljušić
10th International Scientific Conference'Research in Education and …, 2023
2023
Shadow Theater in the Function of the Development of Children with Disabilities
A Krampač-Grljušić, V Mihanović, M Brust Nemet
DIDACTIC CHALLENGES IV: FUTURES STUDIES IN EDUCATION/, 110 - 119., 2023
2023
Stres učitelja u odnosu na prilagodbe za učenike s teškoćama tijekom nastave na daljinu
VM Aleksandra Krampač-Grljušić, Ivana Duvnjak
Časopis za socijalne djelatnosti 1 (1), 2022
2022
Kazalište sjena u funkciji razvoja djeteta s teškoćama
A Krampač-Grljušić, V Mihanović, M Brust Nemet
International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education …, 2022
2022
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–20