Posebno dijete A Krampač-Grljušić, I Marinić | 33 | 2007 |
Što djeca s teškoćama misle o podršci asistenta u nastavi A Krampač-Grljušić, A Žic Ralić, N Lisak 8. kongres s međunarodnim sudjelovanjem „Uključivanje i podrška u zajednici …, 2010 | 24 | 2010 |
Učenici s teškoćama u redovitom školskom sustavu A Krampač-Grljušić | 23 | 2017 |
Peer relations in inclusive classes A Krampac-Grljusic, A Kolak Research in Pedagogy 8 (1), 17-35, 2018 | 16 | 2018 |
i Marinić, I.(2007) A Krampač-Grljušić Posebno dijete: Priručnik za učitelje u radu s djecom s posebnim obrazovnim …, 0 | 14 | |
Peer tolerance and contentment in relationship with peers in inclusive school A Žic Ralić, A Krampač-Grljušić, N Lisak International Conference of IASSID Europe Integrating Bio-medical and Psycho …, 2010 | 5 | 2010 |
Participacija učenika putem primjene i procjene uspješnosti MAPS tehnike osobno usmjerenog planiranja–studija slučaja T Opačak, A Krampač Grljušić, M Lončarić Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja 17 (2), 335-349, 2019 | 4 | 2019 |
ŠTO UĈITELJI MISLE O ULOZI ASISTENTA U NASTAVI? A Krampaĉ Grljušić, N Lisak, A Ţic Ralić UNAPREĐENJE KVALITETE ŢIVOTA DJECE I MLADIH, 50, 2008 | 3 | 2008 |
EUREKA 4, udžbenik prirode i društva u četvrtom razredu osnovne škole A Krampač-Grljušić, SĆ Grgić, SB Palička, I Križanec, Ž Lukša Školska knjiga, Zagreb, 2021 | 2 | 2021 |
Multidisciplinarni pristup u uključivanju roditelja djece s teškoćama pri određivanju primjerenog programa odgoja i obrazovanja V Veić, A Krampač-Grljušić, S Jandrić Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladi, 575-585, 2021 | 2 | 2021 |
Socijalno-emocionalna obilježja učenika inkluzivnih razreda i primjena modela krugova prijatelja A Krampač-Grljušić University of Zagreb. Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2015 | 2 | 2015 |
Što je Osobno usmjereno planiranje i MAPS tehnika R Krampač-Grljušić, Aleksandra, Skorup, Dijana, Jelić Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 148, 36-39, 2021 | 1 | 2021 |
Inkluzivno obrazovanje i dimenzija jednakosti u nastavi vjeronauka A Krampač Grljušić, D Adžić, A Gvozdanović Debeljak Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja 18 (1), 73-85, 2020 | 1 | 2020 |
'Invaliditet'u kontekstu romana Zaboravljeni sin Mire Gavrana V Mihanović, A Krampač-Grljušić, A Dulčić 10. kongres edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem, 9-21, 2014 | 1 | 2014 |
Invaliditet–koncept u razvoju V Mihanović, A Krampač-Grljušić I. simpozij o modelima rada s osobama s invaliditetom s međunarodnim …, 2011 | 1 | 2011 |
Socijalni model invaliditeta V Mihanović, A Krampač-Grljušić 4. konferencija socijalnih radnika Siromaštvo, socijalna isključenost i …, 2010 | 1 | 2010 |
From early education through primary school-the importance of support for students with disabilities in the transition period N Lisak Šegota, V Šenjug Užarević, A Krampač-Grljušić 10th International Scientific Conference'Research in Education and …, 2023 | | 2023 |
Shadow Theater in the Function of the Development of Children with Disabilities A Krampač-Grljušić, V Mihanović, M Brust Nemet DIDACTIC CHALLENGES IV: FUTURES STUDIES IN EDUCATION/, 110 - 119., 2023 | | 2023 |
Stres učitelja u odnosu na prilagodbe za učenike s teškoćama tijekom nastave na daljinu VM Aleksandra Krampač-Grljušić, Ivana Duvnjak Časopis za socijalne djelatnosti 1 (1), 2022 | | 2022 |
Kazalište sjena u funkciji razvoja djeteta s teškoćama A Krampač-Grljušić, V Mihanović, M Brust Nemet International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education …, 2022 | | 2022 |