Prati
Felger Branimir
Felger Branimir
Komunikolog, Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku
Potvrđena adresa e-pošte na ffos.hr
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
POLITIČKA KOMUNIKACIJA NADRUŠTVENIM MREŽAMA–KANALOTVORENE KOMUNIKACIJE S GRAĐANIMAILI SUKREATOR IMIDŽA POLITIČKIH ELITA (SLUČAJ HRVATSKA I SLOVENIJA)
G Lesinger, V Đaić, B Felger
South Eastern European journal of communication 1 (2), 27-34, 2019
82019
MEDIA RESPONSIBILITY DURING THE COVERAGE OF TERRORIST ATTACKS-A CASE STUDY OF THE ABDUCTION AND EXECUTION OF THE CROATIAN CITIZEN TOMISLAV SALOPEK
B Felger, G Lesinger
Communication today 8 (2), 4-17, 2017
52017
Diskriminacija žena–zastupljenost žena i političarki u izbornim blokovima informativnih emisija nacionalnih televizija
B Felger, G Lesinger, I Tanta
Mostariensia: časopis za društvene i humanističke znanosti 21 (1), 83-95, 2017
42017
Discrimination of women in management positions in politics in Croatia-the case of political participation in government management between 1990 and 2016
B Felger, G Lesinger, I Tanta
Ekonomski vjesnik/Econviews-Review of Contemporary Business …, 2017
42017
Integration of migrants in the Croatian labour market-comparison with the German experience
V Đaić, B Felger, G Lesinger
Ekonomski vjesnik/Econviews-Review of Contemporary Business …, 2018
32018
Generacija Y u rascjepu između izazova društva znanja i zahtjeva prosperitetnog tržišta
B Felger
In medias res: časopis filozofije medija 11 (20), 3269-3284, 2022
12022
Utjecaj (ne) poznavanja hrvatskoga jezika na javni nastup i dojam predsjednika vlade republike hrvatske u komunikaciji s hrvatskom javnosti
B Felger, G Lesinger, I Tanta
Hum: časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru 12 (17.-18.), 235-236, 2017
12017
DISCRIMINATION OF WOMEN–REPRESENTATION OF FEMALE POLITICIANS IN THE ELECTION SECTIONS OF NEWS PROGRAMS OF NATIONAL TV HOUSES
B Felger, G Lesinger, I Tanta
Mostariensia: časopis za društvene i humanističke znanosti 21 (1), 83-95, 2017
12017
Generation Y–Between Challenges of the Knowledge Society and Demands of a Prosperous Market
B Felger
In medias res 11 (20), 3269-3284, 2022
2022
CAUSAL NEXUS BETWEEN WOMEN’S INCOME AND WORKING POSITION ON NATIONAL TELEVISIONS
B Felger
IMR, 93, 2022
2022
UZNEMIRAVANJE ŽENA U REDAKCIJAMA INFORMATIVNIH PROGRAMA TELEVIZIJA S NACIONALNOM KONCESIJOM
B Felger
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek. Doctoral studies, 2020
2020
SEMIOTIČKA ANALIZA NASLOVNICA DNEVNIH NOVINA NAKON DRUGOSTUPANJSKE PRESUDE MEĐUNARODNOG KAZNENOG SUDA ZA BIVŠU JUGOSLAVIJU U SLUČAJU „PRLIĆ I OSTALI “
V Đaić, B Felger, G Lesinger
Lingua Montenegrina 2 (26), 127-136, 2020
2020
POLITICAL COMMUNICATION ON SOCIAL NETWORKS-CHANNEL OF OPENCOMMUNICATION WITH CITIZENS OR CO-CREATOR OF IMAGE OF POLITICAL ELITE (CASE OF CROATIA AND SLOVENIA)
G Lesinger, V Đaić, B Felger
South Eastern European Journal of Communication 1 (2), 27-34, 2019
2019
BALANCED REPORTINGIN THE CAMPAIGN FOR PARLIAMENTARY ELECTIONS IN 2016 ON TELEVISION WITH NATIONAL CONCESSION IN THE REPUBLIC OF CROATIA
V Đaić, B Felger, G Lesinger
Mostariensia: časopis za društvene i humanističke znanosti 23 (1), 111-126, 2019
2019
URAVNOTEŽENO IZVJEŠTAVANJE U KAMPANJI ZA PARLAMENTARNE IZBORE 2016. GODINE NA TELEVIZIJAMA S NACIONALNOM KONCESIJOM U REPUBLICI HRVATSKOJ.
V Đaić, B Felger, G Lesinger
Mostariensia: Journal of Social Sciences & Humanities 23 (1), 2019
2019
Žene žrtve silovanja u Domovinskom ratu kao postratni proces–uloga osječkih medija u prikazima informacija o viktimizaciji žena tijekom rata
V Đaić, B Felger, G Lesinger
Četvrti interdisciplinarni znanstveno-stručni skup: Grad Osijek u obrani …, 2018
2018
PERSUASION AND ELECTIONS: AUDIO-VISUAL ELEMENTS OF PERSUASION OF VOTERS IN OFFICIAL PROMOTIONAL VIDEOS OF MARINE LE PEN DURING THE 2017 PRESIDENTIAL ELECTIONS IN FRANCE
V Daić, B Felger, G Lesinger
Lingua Montenegrina 11 (2), 15-29, 2018
2018
INFLUENCE OF (NOT) KNOWING CROATIAN LANGUAGE ON THE PUBLIC APPEARANCE AND IMPRESSION OF THE CROATIAN GOVERNMENT PRESIDENT IN COMMUNICATION WITH THE CROATIAN PUBLIC
B Felger, G Lesinger, I Tanta
Hum: časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru 12 (17.-18.), 235-236, 2017
2017
Identifikacija političkih stranaka kroz naziv-semiotička analiza naziva MOST i Živi zid
B Felger, G Lesinger
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Mediji i medijska kultura …, 2017
2017
Political communication on social networking sites–Twitter posts by the Members of Parliament and parliamentary parties in the Republic of Croatia
V Đaić, B Felger, G Lesinger
Western Balkan Information Literacy Conference" Generation Z: Fake News and …, 2017
2017
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–20