Prati
Marijan Primorac
Marijan Primorac
University of Mostar, assistant professor, Faculty of Humanities and social Scienses
Potvrđena adresa e-pošte na ff.sum.ba - Početna stranica
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
Komunikacijske strategije u brendiranju grada
M Primorac
Hum 13 (20), 394-429, 2018
52018
Problem ovisnosti o klađenju—Sportske kladionice u Mostaru
I Skoko, DT Stipić, M Primorac
Obnovljeni Život 70 (4), 499-518, 2015
32015
Terorističke organizacije kao akteri političke komunikacije
Z Tomić
MediAnali: međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva …, 2012
32012
Terorističke organizacije kao akteri političke komunikacije
MP Zoran Tomić, Ilija Musa
MediAnali 6 (n11), str. 31-50, 2012
3*2012
UPOTREBA EMOJIJA U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI
N Ćorić, M Primorac, O Leko
Hum: časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru 13 (19), 250-268, 2018
22018
Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu
AG Miro Radalj, Marijan Primorac
Kultura komuniciranja, 245-262, 2014
2*2014
Musa, Ilija i Primorac, Marijan
Z Tomić
Terorističke organizacije kao akteri političke komunikacije, 0
2
„Podijeljeni medijski sustavi (Analiza mainstream medija u Bosni i Hercegovini)“
Z Tomić, I Musa, M Primorac
Identiteti–kulture–jezici, Identitetska i kulturna raznolikost BiH i …, 0
2
DRUŠTVENE MREŽE I INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA-STAVOVI STUDENATA O INTERPERSONALNOJ KOMUNIKACIJI U DIGITALNOME OKRUŽJU.
M Primorac, IP BILAVER
HUM: Journal of the Faculty of Arts at the University of Mostar 17 (27), 2022
12022
Od tehnike uvjeravanja do prikrivenoga oglašivanja
D Topić Stipić, I Primorac Bilaver, M Primorac
Hum: časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, 315-335, 2009
12009
PERSUASIVE COMMUNICATION IN PUBLIC RELATIONS: FUNCTIONS, PRINCIPLES AND APPLICATION
M Primorac, S Marić Tokić, I Bašić
South Eastern European Journal of Communication 5 (posebno izdanje), 61-71, 2023
2023
PERSUAZIVNA KOMUNIKACIJA U ODNOSIMA S JAVNOŠĆU: FUNKCIJE, NAČELA I PRIMJENA
M Primorac, S Marić Tokić, I Bašić
South Eastern European Journal of Communication 5 (posebno izdanje), 61-71, 2023
2023
SOCIAL NETWORKS AND INTERPERSONAL COMMUNICATION–STUDENTS’ATTITUDES TOWARDS INTERPERSONAL COMMUNICATION IN DIGITAL ENVIRONMENT
M Primorac, I Primorac Bilaver
Hum: časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru 17 (27), 96-118, 2022
2022
FILM INDUSTRY AS A SEGMENT OF SOFT POWER OF STATES ON THE EXAMPLE OF SOUTH KOREA, CHINA AND USA
B Skoko, M Primorac
South Eastern European Journal of Communication 3 (2), 7-20, 2021
2021
Filmska industrija kao segment meke moći država na primjeru Južne Koreje, Kine i SAD-a
B Skoko, M Primorac
South Eastern European journal of communication 3 (2), 7-20, 2021
2021
COMMUNICATION STRATEGIES IN THE CITY BRANDING
M Primorac
Hum: časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru 13 (20), 394-427, 2018
2018
USAGE OF EMOJIS IN BUSINESS COMMUNICATION
N Ćorić, M Primorac, O Leko
Hum: časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru 13 (19), 250-268, 2018
2018
Podijeljeni medijski sustavi: analiza mainstream medija u BiH
IM Z. Tomić, M. Primorac
Identiteti -Kulture - Jezici 1 (Identitetska i kulturna raznolikost BiH …, 2015
2015
The Problem of Gambling Addiction—Sports Betting Shops in Mostar
I Skoko, D Topić Stipić, M Primorac
Obnovljeni Život: časopis za filozofiju i religijske znanosti 70 (4.), 499-518, 2015
2015
PREDSTAVLJANJE ŽENE U PRVIM TISKOVINAMA: Hercegovački bosiljak, Novi hercegovački bosiljak, Glas Hercegovca i Osvit
P Skoko, Topić Stipić
Kultura komuniciranja, 240-262, 2013
2013
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–20