Marijan Primorac
Marijan Primorac
University of Mostar, assistant professor, Faculty of Humanities and social Scienses
Potvrđena adresa e-pošte na ff.sum.ba - Početna stranica
NaslovCitiranoGodina
Terorističke organizacije kao akteri političke komunikacije
Z Tomić
MediAnali: međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva …, 2012
22012
Terorističke organizacije kao akteri političke komunikacije
MP Zoran Tomić, Ilija Musa
MediAnali 6 (n11), str. 31-50, 2012
2*2012
Problem ovisnosti o klađenju—Sportske kladionice u Mostaru
I Skoko, D Topić Stipić, M Primorac
Obnovljeni život: časopis za filozofiju i religijske znanosti 70 (4.), 499-518, 2015
12015
COMMUNICATION STRATEGIES IN THE CITY BRANDING
M Primorac
Sveučilište u Mostaru, Filozofski fakultet 13 (20), 428-429, 2018
2018
UPOTREBA EMOJIJA U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI
N Ćorić, M Primorac, O Leko
Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru 13 (19), 250-268, 2018
2018
USAGE OF EMOJIS IN BUSINESS COMMUNICATION
N Ćorić, M Primorac, O Leko
Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru 13 (19), 269-270, 2018
2018
Komunikacijske strategije u brendiranju grada
M Primorac
Hum 13 (20), 394-429, 2018
2018
Podijeljeni medijski sustavi: analiza mainstream medija u BiH
IM Z. Tomić, M. Primorac
Identiteti -Kulture - Jezici 1 (Identitetska i kulturna raznolikost BiH …, 2015
2015
The Problem of Gambling Addiction—Sports Betting Shops in Mostar
I Skoko, D Topić Stipić, M Primorac
Obnovljeni život: časopis za filozofiju i religijske znanosti 70 (4.), 499-518, 2015
2015
Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu
AG Miro Radalj, Marijan Primorac
Kultura komuniciranja, 245-262, 2014
2014
NASTANAk STUDIJA NOVINARSTVA
M Primorac
Kultura Komuniciranja, 79, 0
OD TEHNIKE UVJERAVANJA DO PRIKRIVENOGA OGLAŠIVANJA
DT Stipić, IP Bilaver, M Primorac
THE INFLUENCE OF PARENTS ON THE CHOICE OF MEDIA FOR CHILDREN
I Musa, M Ereš, M Primorac, M PRIMORAC
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–13