Prati
Nada Kaurin Knežević
Nada Kaurin Knežević
Visoko učilište Algebra
Potvrđena adresa e-pošte na algebra.hr - Početna stranica
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017-2021: ključni poudarki
T Mihalič, LK Cvelbar, M Novak, K Kuščer, T Šegota, M Bratec, ...
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, 2017
52017
CROATIAN E-COMMERCE MARKET: OVERVIEW, POTENTIALS AND CHALLENGES
C Kramarić, V Šebek, N Kaurin Knežević
Oeconomicus 15, 2020
12020
WHAT'S SO FUNNY? HUMOR IN SOCIAL MEDIA ADVERTISING.
T Krištof, S Zurak, NK Knežević
Oeconomicus, 2022
2022
UTJECAJ ZELENIH MARKETINŠKIH STRATEGIJA NA GENERACIJU YIZU HRVATSKOJ.
M Čut, P Gajica, NK Knežević
Oeconomicus, 2021
2021
Generation Y in Croatia: do brands really understand them?
P Badrov, P Gajica, N Kaurin Knežević
Oeconomicus 16, 2021
2021
The influence of green marketing strategies on Generation Y and Z in Croatia
M Čut, P Gajica, N Kaurin Knežević
Oeconomicus 17, 2021
2021
HRVATSKO TRŽIŠTE E-TRGOVINE: PREGLED, POTENCIJALI I IZAZOVI.
C Kramarić, V Šebek, NK Knežević
Oeconomicus, 2020
2020
HOW TOURISTS CAMP IN THE DIGITAL ERA AND HOW ARE CAMPS MEETING AND GREETING THEM IN THE DIGITAL SPACE?
S Softić, NK Knežević, V Šebek
Oeconomicus, 2020
2020
KAKO TURISTI KAMPIRAJU U DIGITALNOJ ERI I KAKO IH KAMPOVI DOČEKUJU U DIGITALNOM PROSTORU?
S Softić, N Kaurin Knežević, V Šebek
Oeconomicus 5 (13), 22-30, 2020
2020
HOW TOURISTS CAMP IN THE DIGITAL ERA AND HOW ARE CAMPS MEETING AND GREETING THEM IN THE DIGITAL SPACE?
SSNKKV Šebek
Oeconomicus 13, 2020
2020
Attitudes of youth population towards lobbying
NKKDS Ćorić
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 9, 2011
2011
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–11