Prati
Ivan Buric
Ivan Buric
doc. dr. sc., sociolog, Odsjek za komunikologiju, Hrvatski studiji, Sveučilište u Zagrebu
Potvrđena adresa e-pošte na hrstud.hr - Početna stranica
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
Vlast i politika
M Weber, V Katunarić, S Burić, I Burić
Naklada Jesenski i Turk, 1999
841999
Politika kao poziv
M Weber, S Burić, I Burić
Naklada Jesenski i Turk, 2006
362006
Migracijski potencijal Hrvatske–mikroanalitički aspekti
S Božić, I Burić
Migracijske i etničke teme 21 (1-2), 9-33, 2005
352005
Nacija zaduženih. Od komunističkog pakla do potrošačkog kapitalizma
I Burić
Jesenski i Turk, 2011
222011
Romska svakodnevnica u Hrvatskoj: prepreke i mogućnosti za promjenu
D Bagić, I Burić, I Dobrotić, D Potočnik, S Zrinščak
Zagreb: UNICEF, 2014
212014
Je li egalitarni sindrom samo teorijska fantazija? Empirijski hommage Josipu Županovu.
A Štulhofer, I Burić
Politicka Misao: Croatian Political Science Review 52 (3), 2015
172015
Neprestana povezanost i strah od propuštanja u svakodnevnim interakcijama mladih licem u lice
S Ivasović, I Burić
Medijske studije 10 (2), 31-49, 2019
122019
In search of the egalitarian syndrome: cultural inertia in Croatia?
I Burić, A Štulhofer
Financial theory and practice 40 (4), 361-382, 2016
122016
Višerazinsko modeliranje egalitarnog sindroma i validacija kratke skale SEMA-5
I Rimac, I Burić, A Štulhofer
Politicka Misao 54 (3), 64-79, 2017
102017
Je li Županov imao pravo? Testiranje podrijetla i perzistencije egalitarnoga sindroma
V Vuković, A Štulhofer, I Burić
Društvena istraživanja: časopis za opća društvena pitanja 26 (2), 207-225, 2017
92017
Teorijske refleksije o mogućim uzrocima inertnosti egalitarnog sindroma
I Burić
Revija za sociologiju 47 (3), 335-359, 2017
72017
Sociologija i marketing: Mogućnosti novog istraživanja
I Burić
Revija za sociologiju 27 (1-2), 61-72, 1996
41996
Fenomenologija propagande (Analiza propagandnih strategija političkih stranaka u izborima 1992.)
I Burić
Revija za sociologiju 23 (3-4), 225-236, 1992
31992
» Banke: trgovci novcem kao arhitekti potrošačkoga subjektiviteta «, u: Snježana Čolić (ur.)
I Burić
Potrošačka kultura i konzumerizam, 109-123, 2013
22013
Analitičke pretpostavke" postmodernih" identiteta
I Burić
U: Etničnost i stabilnost Europe u 21, 187-215, 2002
22002
Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda
F Starej, I Burić
Media Studies 13 (25), 106-124, 2022
12022
Slučaj Velebitskog piva: primjer konstrukcije brendovske zajednice i potrošnje kao nematerijalnog rada
I Burić
Revija za sociologiju 44 (1), 59-79, 2014
12014
Egalitarni sindrom. Sučeljenost kulture i društvenog razvoja.
I Burić, A Štulhofer
2020
Transition pessimism between objective and subjective
I Burić, D Bagić
Nacionalni sociološki kongres-Društvene promjene i društvena struktura …, 2009
2009
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–19