Prati
Tanja Grmuša
Tanja Grmuša
Poslovno veleučilište Zagreb
Potvrđena adresa e-pošte na pvzg.hr
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
Društvene mreže kao medij promocije turističkih odredišta kod mladih
V Anđelić, T Grmuša
Media, culture and public relations 8 (2), 182-193, 2017
322017
Istinitost i objektivnost u informaciji i društveno štetne komunikacijske forme
D Labaš, T Grmuša
Kroatologija, sv 2 (2), 98-102, 2011
212011
Zaštita privatnosti djece i maloljetnika na društvenoj mreži Facebook: navike i iskustva roditelja
T Grmuša, AM Tomulić, V Anđelić
Communication Management Review 4 (01), 78-97, 2019
142019
Empatija u radnom okruženju
AM Tomulić, T Grmuša
Media, culture and public relations 8 (2), 194-205, 2017
132017
Analiza medijskoga izvještavanja u hrvatskim dnevnim novinama na primjeru kampanje za izbore za Europski parlament 2014.
T Grmuša
72016
Dva desetljeća hrvatskog novinarstva: analiza prošlosti i izazovi budućnosti
T Grmuša
Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija (19; 2012), 679-696, 2012
62012
Izvještavanje o Europskoj Uniji u hrvatskim dnevnim novinama: završetak hrvatskih pristupnih pregovora
G Popović, T Grmuša, H Prpić
Informatologia 44 (4), 309-322, 2011
62011
Uloga novih tehnologija u borbi protiv lažnih vijesti–iskustva i izazovi hrvatskih medijskih organizacija
T Grmuša, L Prelog
Media studies 11 (22), 62-80, 2020
52020
Učinci digitalne transformacije na inovativnost medijskih organizacija i novi poslovni modeli
T Grmuša
Medijska agenda, 71-88, 2021
42021
Percepcija kriterija selekcije vijesti kod novinara u hrvatskim dnevnim novinama
T Grmuša, G Popović, M Banek Zorica
Medijska istraživanja: znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije 22 …, 2016
32016
REPORTING TO THE EUROPEAN UNION IN THE CROATIAN DAILY NEWSPAPERS: THE COMPLETION OF THE CROATIAN ACCESSION NEGOTIATIONS
G Popović, T Grmuša, H Prpić
Informatologia 44 (4), 309-322, 2011
32011
Uloga strateškog komuniciranja u brendiranju turističke destinacije na primjeru Međimurske županije
T Grmuša, AM Tomulić, V Anđelić
Communication Management Forum 2019: ''Finding a Common Denominator …, 2020
22020
Strateško planiranje i odnosi s javnošću u kulturi:: primjer GDK-a „Gavella”
K Zelenika, T Grmuša, J Jurišić
Media Studies 9 (18), 81-104, 2018
22018
Upravljanje informacijama i znanjem na primjeru kampanje za izbore za Europski parlament 2013.
G Popović, T Grmuša, H Prpić
Media, culture and public relations 7 (1), 14-34, 2016
22016
Awareness of European Union and completion of Croatia's accession negotiations among university students
G Popović, T Grmuša, M Popović
Informatologia 46 (2), 122-138, 2013
22013
Referendumska kampanja oko ulaska Hrvatske u EU–informiranje ili propaganda?
G Popović, T Grmuša, H Prpić
Društvo i tehnologija 2013-dr. Juraj Plenković/Society and Technology 2013 …, 2012
22012
Istinitost i objektivnost u informaciji i društveno-štetne komunikacijske forme
T Grmuša
Hrvatski studiji, 2010
22010
UTJECAJ TIMSKE KOMUNIKACIJE U VIDEO IGRAMA NA REZULTAT I OSJEĆAJE IGRAČA
V Prevarek, T Grmuša
Media, culture and public relations 13 (1-2), 25-39, 2022
12022
Siniša Kovačić, Online novinarstvo: služenje javnosti ili podilaženje publici, Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada; Mostar: Sveučilište u Mostaru, 2021. 255 str., ISBN …
T Grmuša
Medijska istraživanja: znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije 28 …, 2022
12022
Uloga strateškog planiranja u jačanju organizacijske otpornosti medijskih kuća tijekom pandemije virusa COVID-19
T Grmuša, AM Stilinović
Communication Management Review 6 (02), 26-51, 2021
12021
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–20