Učitavanje...
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Godišnji broj citata
Dvostruki navodi
Sljedeći su članci spojeni u Znalcu.
Navodi iz obaju
članaka broje se samo za prvi članak.
Spojeni navodi
Zbroj za "Citirano" uključuje navode sljedećeg članka u Znalcu. Oni koji su označeni znakom
*
mogu biti različiti od članka u profilu.
Dodavanje suautora
Suautori
Prati
Novi članci tog autora
Novi navodi tog autora
Novi članci povezani s istraživanjem tog autora
E-adresa za obavijesti
Završeno
Moj profil
Moja knjižnica
Mjerni podaci
Upozorenja
Postavke
Prijavite se
Prijavite se
Izradite svoj profil
Citirano
Sve
Od 2019.
Citati
544
544
H-indeks
3
3
i10-indeks
1
1
0
200
100
50
150
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2
19
74
166
194
77
Prati
Loulou Detienne
Ghent University
Potvrđena adresa e-pošte na telenet.be
instructional design
teacher design teams
active learning
engagement
collaborating teacher teams
Članci
Citirano
Naslov
Razvrstaj
Poredaj po navodima
Poredaj po godini
Poredaj po naslovu
Citirano
Citirano
Godina
A systematic literature review on synchronous hybrid learning: gaps identified
A Raes, L Detienne, I Windey, F Depaepe
Learning environments research 23, 269-290
, 2020
530
2020
Benefits, challenges and design guidelines for synchronous hybrid learning: A systematic literature review
L Detienne, A Raes, F Depaepe
EdMedia+ Innovate Learning, 2004-2009
, 2018
7
2018
Technology-Enhanced, Interactive Learning Spaces in Higher Education
A Raes, F Depaepe, I Windey, T Beernaert, P Bonte, G Vanherweghe, ...
Technology-Enhanced, Interactive Learning Spaces in Higher Education, 8-1
, 2022
4
2022
Towards technology-enhanced, interactive learning spaces in higher education
A Raes, I Windey, T Beernaert, P Bonte, G Vanherweghe, L Detienne, ...
3
2019
Supporting Teacher Redesign Teams: A Descriptive Framework for Role Enactment of Academic Developers as Facilitators
L Detienne, T Rotsaert, T Schellens
SAGE Open 13 (2), 21582440231181391
, 2023
2023
The role enactment of academic developers supporting teacher redesign teams in a university setting
L Detienne, T Rotsaert, T Schellens
EARLI 2021 online conference, 111-111
, 2021
2021
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–6
Prikaži više
Privatnost
Uvjeti
Pomoć
O Znalcu
Pomoć za pretraživanje