Considering transversal competences, personality and reputation in the context of the teachers' professional development. R Cepic, ST Vorkapic, D Loncaric, D Andic, SS Mihic International education studies 8 (2), 8-20, 2015 | 79 | 2015 |
Učenje i poučavanje prirode i društva na otvorenim prostorima D Anđić Metodički obzori: časopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu 2 (3), 7-23, 2007 | 58 | 2007 |
Paradigmatski aspekti problematike okoliša i odgoj za okoliš i održivi razvoj D Anđić Metodički ogledi: časopis za filozofiju odgoja 14 (2), 9-23, 2007 | 56 | 2007 |
Teacher education for sustainability: The awareness and responsibility for sustainability problems D Anđić, ST Vorkapić Journal of Teacher Education for Sustainability 19 (2), 121-137, 2017 | 46 | 2017 |
Continuing professional development of teachers in Education for Sustainable Development–case study of the Republic of Croatia D Anđić Teacher Development 24 (2), 143-164, 2020 | 30 | 2020 |
Stavovi studenata i učitelja o razrednom ozračju kao prediktoru kvalitete nastave u osnovnoj školi (Students' and teachers' views on classroom atmosphere as an indicator of … D Anđić, P Pejić Papak Pedagogijska istraživanja, 67-83, 2010 | 28 | 2010 |
Djeca – odgoj i obrazovanje – održivi razvoj. U potrazi za novim perspektivama razvoja odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj. V Uzelac, J Lepičnik Vodopivec, D Anđić Sveučilišni udžbenik. Zagreb: Golden marketing, Tehnička knjiga., 2015 | 23 | 2015 |
Interdisciplinary approaches to sustainable development in higher education: A case study from Croatia D Anđić, ST Vorkapić Handbook of research on pedagogical innovations for sustainable development …, 2014 | 21 | 2014 |
Doprinosi razvoju kompetencija učitelja osnovnih škola u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj D Anđić Napredak: Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju …, 2015 | 19 | 2015 |
Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj D Anđić, M Radošević Školski vjesnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 65 (2), 287-299, 2016 | 18 | 2016 |
Kako mjeriti održivo ponašanje? Adaptacija i validacija Upitnika o održivom ponašanju D Anđić, S Tatalović Vorkapić Revija za sociologiju 45 (1), 69-97, 2015 | 18 | 2015 |
Obrazovanje učitelja i suvremena obrazovna tehnologija u području odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj D Anđić Informatologia 40 (2), 126-131, 2007 | 17 | 2007 |
WHAT ARE THE ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS ABOUT SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN CROATIA? VALIDATION AND ADAPTATION OF THE ATTITUDES TOWARD SUSTAINABLE DEVELOPMENT SCALE A Anđić, D., Ćurić ICERI2020 Proceedings, 13th annual International Conference of Education …, 2020 | 12* | 2020 |
Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja J Krstović, L Vujičić, P Pejić Papak Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2016 | 12 | 2016 |
How Important Is Future Teachers’ “Connectedness to Nature”? Adaptation and Validation of the Connectedness to Nature Scale D Anđić, L Šuperina Education Sciences 11 (2021), 1-15, 2021 | 11 | 2021 |
O konceptu održivog razvoja I Pramling Samuelsson, Y Kaga, D Anđić Dijete, vrtić, obitelj: Časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece …, 2013 | 11 | 2013 |
HOW TO ENCOURAGE CHILDREN’S CONNECTEDNESS TO NATURE BY OUTDOOR LEARNING OF CHILDREN IN CROATIAN AND SLOVENIAN SCHOOLS? J Pečar, M., Anđić, D., Hergan, I., Skribe Dimec, D., Pavlin Edulearn 2020, 12th International Conference on Education and New Learning …, 2020 | 8* | 2020 |
i Tatalović Vorkapić, S.(2017) D Anđić Teacher education for sustainability: The awareness and responsibility for …, 0 | 8 | |
Osposobljavanje učitelja za poučavanje prirodnih znanosti u Hrvatskoj i Danskoj: usporedna analiza A Ćurić, E Piršl, D Anđić Acta Iadertina 10 (1), 11-23, 2014 | 7 | 2014 |
Igra, priroda i održivi razvoj: Kako potaknuti povezanost s prirodom djece rane i (pred) školske dobi? D Anđić Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2022 | 6 | 2022 |