Prati
Nina Pavlin-Bernardić
Nina Pavlin-Bernardić
Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet
Potvrđena adresa e-pošte na ffzg.unizg.hr - Početna stranica
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
The role of self-efficacy for self-regulated learning, achievement goals, and engagement in academic cheating
V Putarek, N Pavlin-Bernardić
European Journal of Psychology of Education 35 (3), 647-671, 2020
612020
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
V Vlahović-Štetić, V Vizek Vidović, L Arambašić, N Vojnović, ...
Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja, 2008
602008
Academic cheating in mathematics classes: A motivational perspective
N Pavlin-Bernardić, D Rovan, J Pavlović
Ethics & Behavior 27 (6), 486-501, 2017
382017
i Vlahović-Štetić, V.(2013). Struktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima
D Rovan, N Pavlin-Bernardić
Društvena istraživanja 22 (3), 475-495, 0
26
Illusion of linearity in geometry: Effect in multiple-choice problems
V Vlahović-Štetić, N Pavlin-Bernardić, M Rajter
Mathematical Thinking and Learning 12 (1), 54-67, 2010
242010
Location-based smartwatch application for people with complex communication needs
M Vuković, Ž Car, M Fertalj, I Penezić, V Miklaušić, J Ivšac, ...
2016 International Multidisciplinary Conference on Computer and Energy …, 2016
162016
The effect of VR gaming on discomfort, cybersickness, and reaction time
S Vlahovic, M Suznjevic, N Pavlin-Bernardic, L Skorin-Kapov
2021 13th International Conference on Quality of Multimedia Experience …, 2021
142021
The application of artificial neural networks in predicting children's giftedness
N Pavlin-Bernardić, S Ravić, IP Matić
Suvremena psihologija 19 (1), 49-58, 2016
102016
Studentski i učiteljski stavovi i uvjerenja o matematici
N Pavlin-Bernardić, V Vlahović-Štetić, I Mišurac Zorica
Odgojne znanosti 12 (2 (20)), 385-397, 2010
92010
Children’s solving of mathematical word problems: The contribution of working memory
N Pavlin-Bernardić
Review of psychology 15 (1-2), 35-43, 2008
92008
Relations of patterns of perfectionism to BIS sensitivity, achievement goals and student engagement
V Putarek, D Rovan, N Pavlin-Bernardić
Learning and motivation 68, 101596, 2019
82019
Ispitivanje utjecaja informacije o spolnoj orijentaciji aktera na objašnjavanje uspjeha/neuspjeha ovisno o vrsti zadatka
N Pavlin-Bernardić
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003
82003
Ispitivanje utjecaja informacije o spolnoj orijentaciji aktera na objašnjavanje uspjeha/neuspjeha ovisno o vrsti zadatka
N Pavlin-Bernardić
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003
82003
i Vlahović-Štetić, V.(2017)
N Pavlin-Bernardić, V Putarek, D Rovan, E Petričević
Students' engagement in learning physics: A subject-specific approach, 0
8
Students' motivation for learning mathematics in mathematical and language-program gymnasiums
N Pavlin-Bernardić, D Rovan, A Marušić
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 19 (1 …, 2017
72017
Students' engagement in learning physics: A subject-specificapproach
N Pavlin-Bernardić, V Putarek, D Rovan, E Petričević, V Vlahović-Štetić
20th Psychology days in Zadar: Book of selected proceedings, 193-203, 2017
72017
Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike
N Pavin-Bernardić, S Ravić, K Borović
Napredak: Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju …, 2012
72012
Odnos motivacijskih i epistemičkih uvjerenja s uključenosti učenika u učenje kemije
D Rovan, K Šimić, N Pavlin-Bernardić
Psychological Topics 26 (3), 649-673, 2017
52017
Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka
N Pavlin-Bernardić
Suvremena psihologija 9 (1), 2006
52006
Contextual and individual determinants of engagement in physics from the perspective of elementary school physics teachers
E Petričević, D Rovan, N Pavlin-Bernardić
International Journal of Science Education 44 (9), 1399-1418, 2022
42022
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–20