Prati
Kamilo Antolović
Kamilo Antolović
Sveučilište Algebra
Potvrđena adresa e-pošte na algebra.hr
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
Odgovorno oglašavanje
K Antolović, P Haramija
Pravo i etika u tržišnom komuniciranju, 2015
692015
PREPORUKE ZA ZAŠTITU DJECE I SIGURNO KORIŠTENJE ELEKTRONIČKIH MEDIJA
A elektroničke medije
Agencija za elektroničke medije, 2016
17*2016
Interpersonalna komunikacija
K Antolović
Priručnik (interno izdanje) 1 (1), 60, 2016
122016
KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE (Verbalne i neverbalne persuazivne tehnike)
K Antolović, N Sviličić
92020
i Haramija, P.(2015)
K Antolović
Odgovorno oglašavanje, 0
8
Uspješan timski rad pomoću tipologije članova tima
K Antolović, M Bošković
52017
Influenceri i prikriveno oglašavanje
K Antolović, M Fraculj
PORTAL: MANAGER.BA, https://manager.ba/kolumne/influenceri, 2019
42019
Evaluating Potential Intellectual Property Rights Infringement through Imitation in Advertising and Market Communications
K Antolović, M Fraculj, T Krištof
International Journal of Digital Technology & Economy 2 (1), 37-43, 2017
22017
"Oglašavanje u Hrvatskoj od svojih početaka do danas"
K Antolović
PORTAL: MEDIJSKA PISMENOST, https://www.medijskapismenost.hr/oglasav, 2017
22017
"Povjest oglašavanja u Hrvatskoj"
K Antolović
MARKETINŠKI VODIČ 8, 2014
22014
Oglašavanje i komuniciranje u dentalnoj medicini
K Antolović, M Fraculj
12021
INFLUENCER MARKETING AS A CONTEMPORARY TOOL IN BRAND PROMOTION.
M Fraculj, K Antolović, D Pale
Oeconomicus, 2021
12021
"Djeca i oglašavanje: što se smije, a što ne?"
KAP Haramija
PORTAL: MEDIJSKA PISMENOST, https://www.medijskapismenost.hr/djeca-i, 2017
1*2017
Koja je razlika između reklama i oglasa?
K. Antolović, Fraculj M., TK Fraculj
PORTAL: MEDIJSKA PISMENOST, https://www.medijskapismenost.hr/koja-ra, 2017
1*2017
Regulativa i samoregulativa oglašavanja i tržišnog komuniciranja
K Antolović
knjiga 1 (I), 202, 2010
12010
EU Akt o umjetnoj inteligenciji: donesen prvi pravni okvir za umjetnu inteligenciju
K Antolović, M Fraculj, Šebek, Vanja
https://www.media-marketing.com 1 (media-marketing.com / 2024.), https://www …, 2024
2024
Oglasavanje i umjetna inteligencija - eticke dileme
KMF Antolović
https://www.media-marketing.com, 2024
2024
OGLAŠAVANJE I UMJETNA INTELIGENCIJA-ETIČKE DILEME?!
K Antolović, M Fraculj
2024
Nalaz i mišljenje o korištenju oglasnih stupova, city lights površina i vanjskih oglasnih površina na lokacijama u vlasništvu Grada Zagreba
K Antolović
2023
RESEARHC ON STAGE FRIGHT AND FEAR OF PUBLIC SPEAKING
K Antolović, M Fraculj, K Siniša
Zbornik radova međunarodne koncerencije “Finance, Economics and Tourism …, 2023
2023
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–20