Prati
Daria Rovan
Daria Rovan
University of Zagreb Faculty of Teacher Education
Potvrđena adresa e-pošte na ufzg.unizg.hr
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
The role of personality in motivational regulation and academic procrastination
T Ljubin-Golub, E Petričević, D Rovan
Educational Psychology 39 (4), 550-568, 2019
762019
Academic cheating in mathematics classes: A motivational perspective
N Pavlin-Bernardić, D Rovan, J Pavlović
Ethics & Behavior 27 (6), 486-501, 2017
382017
Odrednice odabira ciljeva pri učenju matematike u visokom obrazovanju (Achievement goals in learning mathematics in higher education)
D Rovan
Unpublished doctoral disertation). Zagreb, Croatia: University of Zagreb, 2011
37*2011
Struktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima
D Rovan, N Pavlin-Bernardić, V Vlahović-Štetić
Društvena istraživanja: časopis za opća društvena pitanja 22 (3), 475-495, 2013
272013
Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem
V Putarek, D Rovan, V Vlahović-Štetić
Društvena istraživanja: časopis za opća društvena pitanja 25 (1), 107-129, 2016
21*2016
The role of students' age, problem type and situational context in solving mathematical word problems
V Vlahović-Štetić, D Rovan, Ž Mendek
Review of psychology 11 (1-2), 25-33, 2004
172004
Students' engagement in learning physics: A subject-specificapproach
N Pavlin-Bernardić, V Putarek, D Rovan, E Petričević, V Vlahović-Štetić
20th Psychology days in Zadar: Book of selected proceedings, 193-203, 2017
15*2017
Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata
D Rovan
Suvremena psihologija 15 (1), 81-94, 2012
15*2012
Motivacijska uvjerenja u učenju materinskoga jezika i stranih jezika
D Rovan, AB Jelić
Društvena istraživanja: časopis za opća društvena pitanja 19 (4-5 (108-109 …, 2010
92010
Provjera nekih postavki modela ciljeva postignuća pri učenju matematike na visokoškolskoj razini
D Rovan
Filozofski fakultet u Zagrebu, 2006
92006
Relations of patterns of perfectionism to BIS sensitivity, achievement goals and student engagement
V Putarek, D Rovan, N Pavlin-Bernardić
Learning and motivation 68, 101596, 2019
82019
Students' motivation for learning mathematics in mathematical and language-program gymnasiums
N Pavlin-Bernardić, D Rovan, A Marušić
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 19 (1 …, 2017
72017
Odnos motivacijskih i epistemičkih uvjerenja s uključenosti učenika u učenje kemije
D Rovan, K Šimić, N Pavlin-Bernardić
Psychological Topics 26 (3), 649-673, 2017
52017
Development and validation of the Academic Engagement Scale (AES)
E Petričević, T Ljubin Golub, D Rovan
12th Alps-Adria psychology conference, 2016
52016
Kad u matematici" više" zapravo znači" manje": Analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe
N Pavlin-Bernardić, D Rovan, V Vlahović-Štetić
Psihologijske teme 20 (1), 115-129, 2011
5*2011
Self-concept of high school students with various levels of mathematical giftedness
D Rovan, V Vlahovic-Stetic
Studia Psychologica 50 (2), 169, 2008
52008
Contextual and individual determinants of engagement in physics from the perspective of elementary school physics teachers
E Petričević, D Rovan, N Pavlin-Bernardić
International Journal of Science Education 44 (9), 1399-1418, 2022
42022
Psihosocijalne potrebe studenata
L Buhin-Lončar, N Jokić-Begić, T Jurin, AL Korajlija, N Pavlin-Bernardić, ...
Zagreb: Sveuĉilište u Zagrebu, 2012
32012
Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave
D Rovan, G Trupčević, DG Gracin
Drustvena Istrazivanja 31 (1), 113-133, 2022
2*2022
Pre-service Primary Education Teachers’ Achievement Goals in Mathematics and Their Approach to Learning and Teaching Mathematics
D Rovan, D Glasnović Gracin, G Trupčević
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 23 …, 2021
22021
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–20