Prati
Martina Ostojić
Martina Ostojić
Libertas međunarodno sveučilište
Potvrđena adresa e-pošte na libertas.hr
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
Students’ perceptions of public vs. private higher education institution brand value in Croatia
M Ostojić, M Leko Šimić
Sustainability 13 (17), 9767, 2021
52021
Poduzetnici i nova komunikacijska tehnologija: zapreke ili izazovi
R Kraljević, M Gujić, T Milun
Acta economica et turistica 1 (2), 159-176, 2016
52016
Nove dimenzije komunikacije: prednosti i prepreke uporabe interneta kod studenata
R Kraljević, M Gujić, I Kraljević
Logopedija 3 (1), 19-25, 2012
52012
Brendiranje privatnih visokoškolskih institucija prema činiteljima Aakerovog modela
M Ostojić
Ph. D. Thesis, 2020
32020
New dimensions of communication: advantages and obstacles in using the Internet for students
R Kraljević, M Gujić, I Kraljević
Logopedija 3 (1), 19-25, 2012
32012
Mogućnosti stjecanja poduzetničkog znanja na hrvatskim visokim privatnim školama
M Gujić, N Stanić
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 261-268., 2012
1*2012
Analiza uspješnosti promocijskih aktivnosti Visoke poslovne škole Libertas
M Gujić, R Kraljević, I Marčeta
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 99-107., 2010
12010
The impact of marketing communication strategy on building brand personality of a private higher education institution
M Ostojić
RED 2020 - Proceedings of 9th International Scientific Symposium „Region …, 2020
2020
BRENDIRANJE PRIVATNIH VISOKOOBRAZOVNIH INSTITUCIJA PREMA ČINITELJIMA AAKEROVOG MODELA
M Ostojić
Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020
2020
The Relationship between Roman State and Christianity and Theclassical Roman Jurisprudence
HR Held, M Ostojić
Croatica Christiana periodica 43 (84), 1-19, 2019
2019
Motiviranost potrošača na kupovinu putem elektroničke maloprodaje
R Kraljević, M Gujić, M Knežević
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 39-46, 2015
2015
Education and knowledge management by using an e-learning and m-learning education
J Genzic, I Grgic, M Gujic
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 548, 2014
2014
GAINNING COMPETITIVE ADVANTAGES THROUGH PROMOTIONAL ACTIVITIES OF THE ENTERPRISE-THE CASE OF LIBERTAS BUSINESS COLLEGE
M Gujic, D Primorac, I Marceta
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 1026, 2013
2013
Marketinški miks za „mrežnu generaciju“.
M Plećaš, M Gujić, D Cepanec
2. Međunarodna konferencija Savremeni ekonomski trendovi u zemljama …, 2013
2013
Ostvarivanje konkurentske prednosti u poduzetništvu putem društvenih mreža.
M Gujić
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 189-197, 2013
2013
Uloga marketinga u internetskim društvenim mrežama: Analiza Facebooka
Ž Marčinko Trkulja, R Kraljević, M Gujić
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 339-346, 2009
2009
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–16