Prati
Ivan Balabanić
Ivan Balabanić
Fakultet hrvatskih studija, Odsjek za sociologiju
Potvrđena adresa e-pošte na hrstud.hr
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
Analiza sadržaja najposjećenijih hrvatskih internetskih portala
V Benković, I Balabanić
Medijska istraživanja: znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije 16 …, 2010
412010
Medijska retorika u predizbornom razdoblju 2007. Analiza dnevnoga tiska
I Balabanić, M Mustapić
Društvena istraživanja 17 (4-5), 647-669, 2008
172008
" Mjesto sjećanja" ili izborna kampanja? Analiza sadržaja hrvatskih medija prije parlamentarnih izbora 2015.
M Mustapić, I Balabanić
Društvena istraživanja: časopis za opća društvena pitanja 27 (3), 431-451, 2018
122018
Pluralizam ili polarizacija masovnih medija u mrežnom prostoru: slučaj monetizacije hrvatskih autocesta.
P Bilić, I Balabanić
Revija za sociologiju 46 (2), 2016
102016
Korištenje interneta kao sredstva političke komunikacije u Hrvatskoj
D Mustić, I Balabanić, M Mustapić
Media, culture and public relations 3 (1), 23-31, 2012
102012
" Amerikanizacija" kampanje u hrvatskom dnevnom tisku: izbori 2007.
I Balabanić, M Mustapić, S Rihtar
Društvena istraživanja: časopis za opća društvena pitanja 20 (2 (112)), 359-378, 2011
92011
Proces deinstitucionalizacije klinika za psihijatriju u Hrvatskoj
M Odorjan, I Balabanić, T Štefan
Obnovljeni život 73 (1), 25-37, 2018
82018
POLITIČKA KOMUNIKACIJA INTERNETOM U HRVATSKOJ 2009. ANALIZA WEB PORTALA IZBORNIH KANDIDATA ZA GRADONAČELNIKA: ZAGREBA, SPLITA, RIJEKE I OSIJEKA.
I Balabanić, M Mustapić
Informatologia 43 (4), 2010
82010
Election news in six European countries: What is covered and how?–Study for research project
S Salgado, I Balabanic, Ó Garcia-Luengo, M Mustapic, ...
72015
i Eterović, R.(2017)
P Bilić, I Balabanić, J Primorac, K Jurlin
Analiza tržišta elektroničkih publikacija, 0
7
Political news coverage of the 2015 election campaign in Croatia: Populism and media
M Mustapić, I Balabanić, M Plenković
Mediated Campaigns and Populism in Europe, 123-141, 2019
62019
Jesu li mladi danas dovoljno financijski pismeni
R Šubić, I Balabanić, J Ježovita, K Žagi
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2019
52019
Analiza tržišta elektroničkih publikacija
P Bilić, I Balabanić, J Primorac, K Jurlin, R Eterović
Zagreb: Institut za razvoj i međunarodne odnose, 2017
52017
New media, old issues, political economy of online news
P Bilić, I Balabanić
Third ISA Forum of Sociology, 2016
52016
Zastupljenost i obilježja društveno neprihvatljivoga govora o političkim strankama na internetskim portalima na primjeru prosvjeda u Vukovaru 2018. godine
V Kučiš, N Đuho, I Balabanić
Medijska istraživanja: znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije 25 …, 2019
42019
Medijatizacija rizika–primjer televizijskog izvještavanja o pandemiji gripe
I Balabanić, V Benković
Medijska istraživanja: znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije 20 …, 2014
42014
Razlozi, učestalost i izvori informiranja mladih o financijskim pitanjima
I Balabanić
Media, culture and public relations 11 (1), 53-63, 2020
32020
A" Site of Memory" or an Electoral Campaign? A Content Analysis of Croatian Media Prior to the 2015 Parliamentary Elections
M Mustapić, I Balabanić
Društvena istraživanja 27 (3), 431-451, 2018
32018
Stanje i perspektiva procesa implementacije palijativne skrbi u Gradu Zagrebu i Međimurskoj županiji
T Štefan, I Balabanić, M Odorjan
Pilar: časopis za društvene i humanističke studije 12 (24 (2)), 171-183, 2017
22017
" Americanization" of Pre-Election Campaign in Croatian Daily Papers: 2007 Elections
I BALABANIĆ, M MUSTAPIĆ, S Rihtar
Društvena istraživanja: časopis za opća društvena pitanja 20 (2 (112)), 359-378, 2011
22011
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–20