Učeničke kompetencije i suvremena nastava D Tot Odgojne znanosti 12 (1 (19)), 65-78, 2010 | 127 | 2010 |
Ciljevi stalnoga stručnog usavršavanja: mišljenja učitelja D Tot, A Klapan Pedagogijska istraživanja 5 (1), 60-69, 2008 | 29 | 2008 |
Kultura samovrednovanja škole i učitelja D Tot | 28 | 2013 |
Važnost kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju D Tot Napredak: Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju …, 2013 | 13 | 2013 |
Zastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja D Skupnjak, D Tot Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja 17 (2), 309-321, 2019 | 11 | 2019 |
Poučavanje učenika s autizmom: školski priručnik D Tot, J Rusan Novosel Zagreb, Agencija za odgoj i obrazovanje, 2008 | 11 | 2008 |
Monitoring and self-evaluating teacher's professional development and school activities D Tot Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja 60 (31), 176-188, 2014 | 9 | 2014 |
Evaluations of Learners, Teachers and School Management Boards with Regard to the Indicators of Contemporary Teacher Competences. D Tot Croatian Journal Educational/Hrvatski Casopis za Odgoj I Obrazovanje 15 (3), 2013 | 7 | 2013 |
Osmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa-Samoprocjena odgojitelja i učitelja J Kudek Mirošević, D Tot, A Jurčević Lozančić Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja 18 (3), 547-559, 2020 | 6 | 2020 |
Motivation for choosing teaching as a profession and teachers' competencies D Skupnjak, D Tot, T Pahić Didactica Slovenica= Pedagoška obzorja 33 (3/4), 149-165, 2018 | 6 | 2018 |
Evaluation Level in the Process of Self-evaluation of an Educational Institution S Antulić, S Opić, D Tot Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 18 …, 2016 | 6 | 2016 |
STUDENTS’COMPETENCES AND MODERN TEACHING PRACTICE D Tot Odgojne znanosti 12 (1 (19)), 65-78, 2010 | 5 | 2010 |
Kreativnost i stvaralaštvo u kurikulu ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja A Jurčević Lozančić, D Tot Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 22 …, 2020 | 4 | 2020 |
Preschool Teachers’ Experiences in Working with Children in an Inclusive Educational Facility J Kudek Mirošević, D Tot, R Šamo 2nd International Conference on New Approaches in Education, 1-13, 2020 | 4 | 2020 |
Planning and programming continuous professional teacher training: Experiences in Croatia D Tot, S Kušić, A Klapan Global journal on humanities and social sciences 1 (1), 134-140, 2015 | 4 | 2015 |
Procjene sudionika samovrjednovanja učitelja o indikatorima kvalitetne nastave i učenja D Tot, L Jurčec Napredak: Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju …, 2009 | 4 | 2009 |
The Role of Professional Knowledge and Skills of Preschool Teachers in Building and Developing Partnerships with Parents I Mavračić Miković, D Tot Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 22 …, 2020 | 3 | 2020 |
The representation of non-formal and informal learning in the professional development of teachers D Skupnjak, D Tot Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja 17 (2), 309-321, 2019 | 3 | 2019 |
Samovrednovanje škole: učenička i nastavnička percepcija razrednoga ozračja D Tot, T Bojić ECNSI 2011, 5. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim …, 2011 | 3 | 2011 |
Uloga profesionalnih znanja i vještina odgojitelja u izgradnji i razvijanju partnerstva s roditeljima I Mavračić Miković, D Tot Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 22 …, 2020 | 2 | 2020 |