Prati
Daria Tot
Daria Tot
Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet/University of Zagreb Faculty of Teacher Education
Potvrđena adresa e-pošte na ufzg.unizg.hr
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
Učeničke kompetencije i suvremena nastava
D Tot
Odgojne znanosti 12 (1 (19)), 65-78, 2010
1272010
Ciljevi stalnoga stručnog usavršavanja: mišljenja učitelja
D Tot, A Klapan
Pedagogijska istraživanja 5 (1), 60-69, 2008
292008
Kultura samovrednovanja škole i učitelja
D Tot
282013
Važnost kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju
D Tot
Napredak: Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju …, 2013
132013
Zastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja
D Skupnjak, D Tot
Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja 17 (2), 309-321, 2019
112019
Poučavanje učenika s autizmom: školski priručnik
D Tot, J Rusan Novosel
Zagreb, Agencija za odgoj i obrazovanje, 2008
112008
Monitoring and self-evaluating teacher's professional development and school activities
D Tot
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja 60 (31), 176-188, 2014
92014
Evaluations of Learners, Teachers and School Management Boards with Regard to the Indicators of Contemporary Teacher Competences.
D Tot
Croatian Journal Educational/Hrvatski Casopis za Odgoj I Obrazovanje 15 (3), 2013
72013
Motivation for choosing teaching as a profession and teachers' competencies
D Skupnjak, D Tot, T Pahić
Didactica Slovenica= Pedagoška obzorja 33 (3/4), 149-165, 2018
62018
Evaluation Level in the Process of Self-evaluation of an Educational Institution
S Antulić, S Opić, D Tot
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 18 …, 2016
62016
Osmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa-Samoprocjena odgojitelja i učitelja
J Kudek Mirošević, D Tot, A Jurčević Lozančić
Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja 18 (3), 547-559, 2020
52020
STUDENTS’COMPETENCES AND MODERN TEACHING PRACTICE
D Tot
Odgojne znanosti 12 (1 (19)), 65-78, 2010
52010
Kreativnost i stvaralaštvo u kurikulu ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja
A Jurčević Lozančić, D Tot
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 22 …, 2020
42020
Preschool Teachers’ Experiences in Working with Children in an Inclusive Educational Facility
J Kudek Mirošević, D Tot, R Šamo
2nd International Conference on New Approaches in Education, 1-13, 2020
42020
Planning and programming continuous professional teacher training: Experiences in Croatia
D Tot, S Kušić, A Klapan
Global journal on humanities and social sciences 1 (1), 134-140, 2015
42015
Procjene sudionika samovrjednovanja učitelja o indikatorima kvalitetne nastave i učenja
D Tot, L Jurčec
Napredak: Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju …, 2009
42009
The Role of Professional Knowledge and Skills of Preschool Teachers in Building and Developing Partnerships with Parents
I Mavračić Miković, D Tot
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 22 …, 2020
32020
Samovrednovanje škole: učenička i nastavnička percepcija razrednoga ozračja
D Tot, T Bojić
ECNSI 2011, 5. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim …, 2011
32011
Uloga profesionalnih znanja i vještina odgojitelja u izgradnji i razvijanju partnerstva s roditeljima
I Mavračić Miković, D Tot
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 22 …, 2020
22020
Creativity and Creation in Early Childhood and Preschool Education Curriculum
AJ Lozančić, D Tot
Croatian Journal of Education-Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 22, 2020
22020
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–20