Ivana Jadrić, univ.spec.oec.
Ivana Jadrić, univ.spec.oec.
Viši predavac, Sveuciliste u Splitu, doktorand na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci
Potvrđena adresa e-pošte na unist.hr
NaslovCitiranoGodina
Different Methods of Website Evaluation in Tourism
I Jadrić, M Jadrić
GLOBAL Conference on Managing in Recovering Markets, 2015
12015
The usage of social media in marketing communication of the Croatian institutions of higher education
I Jadrić, S Kovačević
Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 99-111, 2018
2018
Analysis of the sport consumer behavior and identification of tourism market opportunities for extreme athletes in Croatia
Z Stamenov, I Jadrić, M Petrović
CONTEMPORARY ISSUES IN ECONOMY & TECHNOLOGY – CIET 2018., 70-82, 2018
2018
Primjena SNG modela u analizi vrijednosti koje utječu na odabir visokog učilišta
I Jadrić
Sarajevo Business and Economics Review 36, 141-160, 2018
2018
Internet marketing aktivnosti odabranih sportskih hotela u Republici Hrvatskoj
I Jadrić, M Petrović
2. KONGRES SPORTSKOG TURIZMA, 100, 2016
2016
Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta
I Jadrić
University of Rijeka. Faculty of Economics., 2016
2016
Comparison of Leading Football Clubs' websites in Croatia
I Jadrić, S Kovačević
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 4 (1), 37-41, 2013
2013
Uloga marketinga u razvoju sportsko-rekreacijskog turizma
I Jadrić, A Antičić
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu: Stanje i mogućnosti …, 2012
2012
Važnost e-commerce usluge u sportu
A Antičić, I Jadrić
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu: Stanje i mogućnosti …, 2012
2012
Economic impacts of FIFA world cups
A Jerkunica, I Jadrić, J Zec
7TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON KINESIOLOGY, 461, 0
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–10