Prati
Luka Samardžija
Luka Samardžija
PHD Student
Potvrđena adresa e-pošte na vup.hr
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
Analysis of buying habits-wine segment
L Samardzija, D Soukup, S Kuzmanovic
International Journal Vallis Aurea 3 (2), 103-110, 2017
72017
Viticulture and wine as export potential of Croatia
T Sudarić, L Samardžija, R Lončarić
Poljoprivreda i Sumarstvo 66 (2), 57-66, 2020
42020
LMS as Bologna Process Support at the Faculty of Economics in Osijek
M Lamza-Maronić, J Glavaš, M Puvača, D Roso, L Samardžija
Information Technology Interfaces-ITI 2008, 21-23, 2008
42008
Analysis Of Economic Potential In Sector Of Viticulture And Enology In Pozega-Slavonia County
L Samardžija
International Journal Vallis Aurea 2 (1), 31-39, 2016
22016
Vinarstvo kao nositelj razvoja ruralnog turizma Požeško-slavonske županije
L Samardžija, T Sudarić, O Mikuš
56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma, 284-288, 2021
12021
Analysis of the perception when choosing between domestic and foreign wines in the same price range.
M Vechio, L Samardžija, S Kuzmanović
12017
Analiza percepcije odabira između domaćih i inozemnih vina istog cjenovnog razreda
M Del Vechio, L Samardžija, S Kuzmanović
52. hrvatski i 12. međunarodni simpozij agronoma, 136, 2017
12017
Knowledge Management in the e-learning model of Education process
M Lamza-Maronić, J Glavaš, M Puvača, D Roso, L Samardžija
Mednarodna znanstvena konferenca o razvoju organizacijskih znanosti (27 …, 2008
12008
Analiza ponude proizvoda s ekološkim certifikatom u velikim trgovačkim lancima maloprodaje u gradu Osijeku
L SAMARDŽIJA, R LONČARIĆ
Web page http://sa. agr. hr 143, 143, 0
1
Winemaking as a carrier of rural tourism development in Požega-Slavonia County.
L Samardžija, T Sudarić, O Mikuš
2021
PREGLED PROIZVODNJE VOĆNOG SADNOG MATERIJALA U HRVATSKOJ
L Samardžija
Polytehnic in Pozega, 2020
2020
PROMOTIONAL ACTIVITIES OF WINE PRODUCERS OUTSIDE THE REPUBLIC OF CROATIA MERKET
L Samardžija, V Stojišić
2018
PERCEPTION OF PROMOTIONAL COMMUNICATION OF WINE BOTTLE ETIQUETTE
L Samardžija
4 th International Conference on Business, Economics, Management and …, 2017
2017
Analysis of Promotional Activities of Medium and Large Wine Producers in Croatia
L Samardžija, I Marinclin
International Journal Vallis Aurea 2 (2), 13-21, 2016
2016
The use of social networks for the purpose of sale and promotion of organic products.
L Samardžija, B Andrlić
2016
MANAGEMENT ANALYSIS OF VINE AND WINE FROM POZESKO-SLAVONSKA COUNTY
L Samardžija
2016
Održavanje odnosa s klijentima putem Interneta u djelatnosti turizma
B Andrlić, A Devčić, L Samardžija
Organizacija i tehnologija održavanja „OTO 2016 “, 161-169, 2016
2016
Održivost i optimalizacija proizvodnje vina ICT tehnologijom-e-vinograd
L Samardžija, M Del Vechio, P Đurović
25. znanstveno-stručni skup OTO'2016. organizacija i tehnologija održavanja …, 2016
2016
Monografija projekta Rural-Eno-Gastro: Stručno obrazovanje u funkciji održivog razvoja
D Zima, B Andrlić, B Radišić, J Mesić, B Svitlica, S Zrinščak, ...
2016
SUSTAINABILITY AND OPTIMIZATION OF WINE PRODUCTION WITH ICT-E-VINEYARD
L Samardžija, M Del Vechio, P Đurović
25. ZNANSTVENO-STRUČNI SKUP OTO'2016., 2016
2016
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–20