Follow
ksenija romstein
ksenija romstein
docent, edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
Verified email at foozos.hr
Title
Cited by
Cited by
Year
Obrnuta inkluzija–pedagoške vrijednosti i potencijali
K Romstein, A Sekulić-Majurec
Pedagogijska istraživanja 12 (1-2), 41-52, 2015
192015
Učimo zajedno-Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
T Velki, K Romstein
Osijek: Osječko-baranjska županija, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti …, 2015
192015
Epistemološki pristup inkluziji
K Romstein
Pedagogijska istraživanja 7 (1), 85-92, 2010
182010
User risky behavior and security awareness through lifespan
T Velki, K Romstein
International journal of electrical and computer engineering systems 9 (2 …, 2018
172018
Pomoćnici u nastavi: problemi u praksi i percepcija vlastite uloge u nastavnom procesu
K Romstein, T Velki
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja 63 (1), 151-158, 2017
152017
Kvalitativni pristup interpretaciji simptoma ADHD-a: implikacije za pedagošku praksu
K Romstein
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja 57 (26), 101-112, 2011
152011
Povezanost samoprocijenjenih simptoma ADHD-a s agresivnim ponašanjem i sudjelovanjem u vršnjačkom nasilju učenika osnovnoškolske dobi
T Velki, K Romstein
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 52 (2), 30-41, 2016
112016
Procjenjivanje kvalitete inkluzivnog okruženja u institucijama predškolskog odgoja
K Romstein
Napredak: Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju …, 2015
82015
Value system, implicit pedagogy, and competencies of a contemporary preschool teacher
K Romstein, L Staković
Pannoniana: Časopis za humanističke znanosti 1 (2), 32-43, 2017
72017
Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
T Velki, K Romstein
Učimo zajedno, 10-12, 2015
62015
i Velki, T.(2017). Pomoćnici u nastavi: problemi u praksi i percepcija vlastite uloge u nastavnom procesu
K Romstein
Život i škola, LXIII 1, 151-158, 0
6
Perceived quality educational practice for children at risk of social exclusion and its relation to teachers' training
S Skočić Mihić, K Romstein, E Sunko
European journal of contemporary education 11 (3), 846-857, 2022
52022
Zabrinutost roditelja za jezično-govorni razvoj djece predškolske dobi
K Romstein
Logopedija 7 (2), 56-60, 2017
52017
Akademsko, socijalno i emocionalno funkcioniranje djece suspektne na ADHD
T Velki, K Romstein
Klinička psihologija 10 (1-2), 35-58, 2017
52017
Obrnuta inkluzija–pedagoške vrijednosti i potencijali. Pedagogijska istraživanja, 12 (1-2), 41-52
K Romstein, A Sekulić-Majurec
Dostupno na: https://hrcak. srce. hr/index. php, 2015
52015
Učimo zajedno
T Velki, K Romstein
Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju. Osijek, 2015
52015
Neoliberal Values and Disability: Critical Approach to Inclusive Education.
K Romstein
Bulgarian Comparative Education Society, 2015
52015
Herrmann, U.(2009). Neurodidaktik: Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen. Weinheim und Basel: Beltz Verlag. 288 str. Izdavačka kuća" Beltz Verlag …
K Romstein
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja 56 (23), 205-209, 2010
52010
Funkcionalna uporaba broja
K Romstein
Dijete, vrtić, obitelj: Časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece …, 2010
42010
Obiteljska pedagogija i suradnja s roditeljima u programima studija predškolskog odgoja
D Maleš, K Romstein, T Balić
Pedagogija i društvo znanja, 221-228, 2008
42008
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20