Prati
Marta Borić Cvenić
Marta Borić Cvenić
Department of culture, media and management, Academy of Arts and Culture Osijek,University of J.J
Potvrđena adresa e-pošte na unios.hr - Početna stranica
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
COMPARATIVE ANALYSIS OF THE IMPACT FACTORS INFLUENCING THE CINEMA AND THEATRE ATTENDANCE AND THEIR BUSINESS PERFORMANCE.
IB Bukvić, MB Cvenić, I Buljubašić
Media, Culture & Public Relations 8 (1), 2017
92017
Fundraising within the Cycle model for successful business in arts and cultural organization
M Šain, M Haršanji, M Borić Cvenić
16th Interdisciplinary Management Research (IMR 2020), 71-88, 2020
52020
Ekonomski i kulturološki utjecaj kreativnih industrija na proaktivnost studentske populacije
M Borić
Sveučilište u Osijeku-Odjel za kulturologiju, 2016
42016
The place of books and libraries in the framework of cultural and creative industries of the new age
J Mihaljević, M Borić Cvenić, I Buljubašić
5th International Scientific Symposium'Economy of eastern Croatia–vision and …, 2016
32016
Ekonomski i kulturološki utjecaj kreativnih industrija na proaktivnost studentske populacije
M Borić Cvenić
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek. Doctoral studies, 2016
32016
Uloga kreativnih industrija u brendiranju i oblikovanju slike grada
M BORIĆ-CVENIĆ, H Mesić
Lingua Montenegrina 23 (1), 2019
22019
The impact of promotion in franchising
I Buljubašić, M Borić
Ekonomski vjesnik: Review of Contemporary Entrepreneurship, Business, and …, 2014
22014
REVITALIZACIJA ZABORAVLJENE INDUSTRIJSKE BAŠTINE GRADA OSIJEKA KAO POTENCIJAL RAZVOJA KULTURNIH I KREATIVNIH INDUSTRIJA
M Borić Cvenić, H Mesić, R Poljak
Informatologia 55 (3-4), 232-245, 2022
12022
Utjecaj kreativnih industrija na društvo, ekonomski i regionalni razvoj-usporedba Europske unije i Republike Hrvatske
M Borić Cvenić
Nepoznat skup, 41-59, 2021
12021
Culture and tourism as major catalyst in creating competitive and multicultural city identity
I Buljubašić, M Borić, B Bodražić
Interdisciplinary Management Research X, 913-923, 2014
12014
EVENTS AS A CATALYST FOR THE DEVELOPMENT OF RURAL TOURISM IN THE OSIJEK-BARANJA COUNTY
M Borić Cvenić, D Šebo, ĆV Bogdanka
Ekonomski vjesnik, 2025
2025
Uloga i važnost menadžmenta u kulturi u muzejskoj djelatnosti
M Borić Cvenić, N Milas Bosanac
Glasnik slavonskih muzeja: glasilo Muzejske udruge istočne Hrvatske, 2023
2023
Moć mračnog turizma u destinacijskom menadžmentu-nacionalne, europske i globalne perspektive
M Borić Cvenić, I Mavrin, M Mamuzić
5. Međunarodni znanstveni skup Europski realiteti-MOĆ, 2023
2023
Revitalization of Osijek’s forgotten industrial heritage as a potential for the development of cultural and creative industries
M Borić Cvenić, H Mesić, R Poljak
Informatologia 55 (3-4), 232-245, 2022
2022
Economic contribution of the video game industry and new trends during the COVID-19 pandemic
M Borić Cvenić, M Tolušić, Z Žalac
International Scientific Conference Megatrends and Media: Home …, 2021
2021
Od koncepta linearne do koncepta cirkularne ekonomije u Europskoj uniji i Republici Hrvatskoj
M Borić Cvenić, K Andrea
Kretanja: Europski realiteti: Teorijska razmatranja: 4. Međunarodni …, 2021
2021
Kulturne i kreativne industrije-Izazov i/ili budućnost 21. stoljeća?!
M Borić Cvenić, M Šain
2020
The role and importance of cultural heritage as a strategic resource in the development of creative cities
M Borić Cvenić, H Mesić, M Tolušić
8. međunarodni znanstveni simpozij: Gospodarstvo istočne Hrvatske–vizija i …, 2019
2019
Kulturni i kreativni turizam
M Borić Cvenić, S Popović, AM Gerić
2019
Mišljenja i stavovi studentske populacije o brendiranju grada Osijeka putem različitih medija
B Marta, P Manuela
Nepoznat skup, 329-340, 2019
2019
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–20