Intergenerational transmission of historical memories and social-distance attitudes in post-war second-generation Croatians C Svob, NR Brown, V Takšić, K Katulić, V Žauhar Memory & Cognition 44 (6), 846-855, 2016 | 44 | 2016 |
Confidence judgments in syllogistic reasoning: The role of consistency and response cardinality I Bajšanski, V Žauhar, P Valerjev Thinking & Reasoning 25 (1), 14-47, 2019 | 10 | 2019 |
Usporedba spoznajnog i emocionalnog aspekta slušanja glazbe u glazbeno-pedagoškom kontekstu osnovne škole S Vidulin, M Plavšić, V Žauhar Metodički ogledi: časopis za filozofiju odgoja 26 (2), 9-32, 2019 | 8 | 2019 |
Concurrent dynamics of category learning and metacognitive judgments V Žauhar, I Bajšanski, D Domijan Frontiers in psychology 7, 1473, 2016 | 7 | 2016 |
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi S Vidulin, M Plavšić, V Žauhar Pula: Muzička akademija u Puli, 2020 | 5 | 2020 |
The Relationship between Consistency and Consensuality in Syllogistic Reasoning I Bajšanski, V Žauhar Psihologijske teme 28 (1), 73-91, 2019 | 4 | 2019 |
Prikaz metoda za procjenu kroskulturalne ekvivalentnosti na primjeru upitnika emocionalne kompetentnosti V Takšić, S Bradić, V Žauhar Primenjena psihologija 6 (2), 101-120, 2013 | 4 | 2013 |
Norme za semantičke kategorije na hrvatskome jeziku M Kućar, V Žauhar, I Bajšanski, D Domijan, T Gulan Psihologijske teme 29 (3), 649-685, 2020 | 1* | 2020 |
ASOCIJATIVNA SNAGA I ČESTOTA ZA 228 IMENSKIH KOLOKACIJA U HRVATSKOM JEZIKU A Ordulj, V Žauhar FLUMINENSIA: časopis za filološka istraživanja 30 (2), 65-90, 2018 | 1 | 2018 |
Metacognitive Monitoring of Rule-Based Category Learning Tasks V Žauhar, I Bajšanski, D Domijan EUT Edizioni Università di Trieste, 2014 | 1 | 2014 |
Uloga formalne strukture i izvedbene zahtjevnosti glazbenoga djela kod upamćivanja notnoga teksta: studija slučaja V Žauhar, I Bajšanski Psihologijske teme 21 (2), 225-247, 2012 | 1 | 2012 |
Experiences during listening to music in school S Vidulin, V Žauhar, M Plavšić Music Education Research, 1-18, 2022 | | 2022 |
Glazbene preferencije prema modelu MUSIC: Povezanost s motivima slušanja glazbe i crtama ličnosti V Žauhar, N Levak Psychological Topics 29 (2), 311-337, 2020 | | 2020 |
The influence of rule availability and item similarity on metacognitive monitoring during categorisation V Žauhar, I Bajšanski, D Domijan Journal of Cognitive Psychology 30 (2), 138-162, 2018 | | 2018 |
Metakognitivno nadgledanje tijekom kategorijalnog učenja V Žauhar University of Rijeka. Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015 | | 2015 |
The Role of Explicit Awareness of the Existence of Logical Rules in Category Learning and Metacognitive Monitoring V Žauhar, I Bajšanski, D Dražen EUT Edizioni Università di Trieste, 2015 | | 2015 |
Teorijski i metodološki pristupi kategorijalnom učenju V Žauhar Psihologijske teme 23 (3), 435-459, 2014 | | 2014 |
Uloga formalne strukture i izvedbene zahtjevnosti glazbenoga djela kod upamcivanja notnoga teksta: studija slucaja V Zauhar, I Bajsanski Psychological Topics 21 (2), 225, 2012 | | 2012 |
War Events Checklist--Croatian Version C Svob, NR Brown, V Takšić, K Katulić, V Žauhar Memory & Cognition, 0 | | |
Memorizing the Contemporary Piano Piece of Music: The Effects of the Formal Structure, Pianist’s Segmentation, and Technical Difficulties V Žauhar, A Matić, A Dražul, I Bajšanski Main Organizer, 69, 0 | | |