Učitavanje...
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Godišnji broj citata
Dvostruki navodi
Sljedeći su članci spojeni u Znalcu.
Navodi iz obaju
članaka broje se samo za prvi članak.
Spojeni navodi
Zbroj za "Citirano" uključuje navode sljedećeg članka u Znalcu. Oni koji su označeni znakom
*
mogu biti različiti od članka u profilu.
Dodavanje suautora
Suautori
Prati
Novi članci tog autora
Novi navodi tog autora
Novi članci povezani s istraživanjem tog autora
E-adresa za obavijesti
Završeno
Moj profil
Moja knjižnica
Mjerni podaci
Upozorenja
Postavke
Prijavite se
Prijavite se
Izradite svoj profil
Citirano
Sve
Od 2019.
Citati
66
65
H-indeks
2
2
i10-indeks
2
2
0
22
11
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
4
10
9
12
21
9
Suautori
Ali Jamshidi
Assistant Professor of Operations Research, Isfahan (Khorasgan) Branch, Islamic Azad University
Potvrđena adresa e-pošte na khuisf.ac.ir
Abdollah Hadi-Vencheh, Ph. D
Potvrđena adresa e-pošte na khuisf.ac.ir
somaieh Alavi
Shahid Ashrafi Esfahani University
Potvrđena adresa e-pošte na ashrafi.ac.ir
Prati
Samira Abootalebi
Assistant Professor of Operations Research, Mobarakeh Branch, Islamic Azad University
Potvrđena adresa e-pošte na mau.ac.ir -
Početna stranica
Multiple Criteria Decision Making
Data Envelopment Analysis
Članci
Citirano
Suautori
Naslov
Razvrstaj
Poredaj po navodima
Poredaj po godini
Poredaj po naslovu
Citirano
Citirano
Godina
Ranking the alternatives with a modified TOPSIS method in multiple attribute decision making problems
S Abootalebi, A Hadi-Vencheh, A Jamshidi
IEEE transactions on engineering management 69 (5), 1800-1805
, 2022
36
2022
An improvement to determining expert weights in group multiple attribute decision making problem
S Abootalebi, A Hadi-Vencheh, A Jamshidi
Group Decision and Negotiation 27, 215-221
, 2018
27
2018
Multiple-attribute group decision making using a modified TOPSIS method in the presence of interval data
S Abootalebi, A Hadi-Vencheh, A Jamshidi
Scientia Iranica
, 2022
2
2022
Evaluating banks' performance in handling customer complaints during the COVID-19 outbreak via DEA and based on ISO-10002: 2018
S Alavi, S Abootalebi
Research in Production and Operations Management 12 (4), 1-20
, 2021
1
2021
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–4
Prikaži više
Privatnost
Uvjeti
Pomoć
O Znalcu
Pomoć za pretraživanje