Prati
Nives Tomašević
Nives Tomašević
Associate Professor of University of Zadar, Department of Information Sciences
Potvrđena adresa e-pošte na unizd.hr
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
Kreativna industrija i nakladništvo
N Tomašević
482015
Knjiga, tranzicija, iluzija
N Tomašević, M Kovač
412009
Nevidljivo nakladništvo
N Tomašević, J Horvat
202012
Social reading-the reader on digital margins
I Despot, I Ljevak Lebeda, N Tomašević
Libellarium: časopis za istraživanja u području informacijskih i srodnih …, 2016
122016
Istraživanje stajališta o čitanju i njihov utjecaj na nakladništvo (ocjena zainteresiranosti za književne vrste)
N Tomašević
Libellarium: časopis za istraživanja u području informacijskih i srodnih …, 2008
122008
“Freemium” business models in publishing. New packaging for the needs of readers in the digital age
I Despot, I Ljevak Lebeda, N Tomašević
Libellarium: časopis za istraživanja u području informacijskih i srodnih …, 2015
82015
Semiotički marketing Konstantina Ćirila Filozofa: glagoljičko prezentiranje kršćanstva kao preteča suvremenog semiotičkog marketinga
J Horvat, N Tomašević, S Lendić
Libellarium: časopis za istraživanja u području informacijskih i srodnih …, 2009
7*2009
Baštinska kultura u pamćenju grada
H Mesić
62019
Semiotički marketing Konstantina Ćirila Filozofa: glagoljičko prezentiranje kršćanstva kao preteča suvremenog semiotičkog marketinga
J Horvat, N Tomašević, S Lendić
Libellarium: časopis za istraživanja u području informacijskih i srodnih …, 2009
62009
Književna kritika, nakladničke i knjižničarske anotacije u modernim i tradicionalnim medijima
J Horvat, P Ljevak, N Tomašević, D Gavranović
Arhivi, knjiznice, muzeji, 72-93, 2014
52014
60 IMPACT OF EU’S SINGLE EUROPEAN MARKET ON E-BOOKS AND ITS IMPLICATIONS REGARDING PUBLISHING INDUSTRIES IN SMALL COUNTRIES
N Tomašević, I Despot
Knygotyra 62, 60-72, 2014
32014
Autobiografski diskurs u prozi Višnje Stahuljak
A Kos-Lajtman, N Tomašević
Nepoznat skup, 31-54, 2011
32011
Kulturna indusrija
N Tomašević
Kolo: časopis Matice hrvatske 3, 114-125, 2008
32008
Digital exchange of unpublished authorial content (a precondition for establishing creative market)
J Mijoč, J Horvat, N Tomašević
6th INTERNATIONAL SCIENTIFIC SYMPOSIUM ECONOMY OF EASTERN CROATIA-VISION AND …, 2017
22017
Role of publishing in the cultural and creative industry
N Tomašević, I Ljevak Lebeda
Knygotyra 62, 47-59, 2014
22014
Nevidljivo nakladništvo
J Horvat, N Tomašević
Zagreb: Naklada Ljevak 20 (2), 2012
22012
Kriptirani kod-medij digitalnog potrošača
J Horvat, J Mijoč, N Tomašević
12020
Critical examination of the IEET measurement instrument for the assessment of textbook quality
IL Lebeda, J Mijoc, N Tomašević
Ekonomski vjesnik/Econviews-Review of Contemporary Business …, 2018
12018
Točna boja neba: razmišljanja o znanosti u 21. stoljeću
N Tomašević
Naklada Ljevak, 2017
12017
„Freemium “poslovni model u nakladništvu. Novo oblikovanje za potrebe čitatelja digitalnog doba
I Despot, I Ljevak Lebeda, N Tomašević
Libellarium: časopis za istraživanja u području informacijskih i srodnih …, 2015
12015
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–20