Učitavanje...
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Godišnji broj citata
Dvostruki navodi
Sljedeći su članci spojeni u Znalcu.
Navodi iz obaju
članaka broje se samo za prvi članak.
Spojeni navodi
Zbroj za "Citirano" uključuje navode sljedećeg članka u Znalcu. Oni koji su označeni znakom
*
mogu biti različiti od članka u profilu.
Dodavanje suautora
Suautori
Prati
Novi članci tog autora
Novi navodi tog autora
Novi članci povezani s istraživanjem tog autora
E-adresa za obavijesti
Završeno
Moj profil
Moja knjižnica
Mjerni podaci
Upozorenja
Postavke
Prijavite se
Prijavite se
Izradite svoj profil
Citirano
Prikaži sve
Sve
Od 2019.
Citati
225
108
H-indeks
3
3
i10-indeks
3
3
0
30
15
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
3
12
8
22
19
29
22
26
19
21
22
17
3
Prati
Jannet Doppenberg
Hoofddocent,
Hogeschool van Amsterdam
Potvrđena adresa e-pošte na hva.nl
PLC
teacher learning
teacher education
educational innovations
Članci
Citirano
Naslov
Razvrstaj
Poredaj po navodima
Poredaj po godini
Poredaj po naslovu
Citirano
Citirano
Godina
Collaborative teacher learning in different primary school settings
JJ Doppenberg, AWEA Bakx, PJ Brok
Teachers and Teaching 18 (5), 547-566
, 2012
106
2012
Collaborative teacher learning across foci of collaboration: Perceived activities and outcomes
JJ Doppenberg, PJ Den Brok, A Bakx
Teaching and Teacher Education 28 (6), 899-910
, 2012
97
2012
Relationships between primary school teachers' perceived learning outcomes of collaboration, foci and learning activities
JJ Doppenberg, PJ den Brok, A Bakx
Learning and Individual Differences 28, 1-8
, 2013
21
2013
Implementatie van het concept Vakcollege
J Doppenberg, D Beijaard, R Vink
1
*
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–4
Prikaži više
Privatnost
Uvjeti
Pomoć
O Znalcu
Pomoć za pretraživanje