Follow
Željko Rački
Željko Rački
Ph.D., Assistant Professor, ECHA Specialist in Gifted Education, Faculty of Education
Verified email at foozos.hr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Priroda kreativnosti
L Arar, Ž Rački
Psihologijske teme 12 (1), 3-22, 2003
1022003
Uloga automatskih misli, navika učenja i ispitne anksioznosti u objašnjenju školskog uspjeha i zadovoljstva učenika
I Živčić-Bećirević, Ž Rački
Društvena istraživanja 15 (6), 987-1004, 2006
222006
Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montessori
M Sablić, Ž Rački, M Lesandrić
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 17 (3 …, 2015
172015
Domain, gender and age differences in the creative behavior of children
Ž Rački
Društvena istraživanja-Časopis za opća društvena pitanja 24 (4), 467-485, 2015
132015
Darovitost djece: Odgoj i obrazovanje u skladu s potencijalima za izvrsnost
Ž Rački
Dijete, vrtić, obitelj: Časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece …, 2018
72018
Teachers’ and students’ evaluation of selected didactic materials according to the Maria Montessori pedagogy
M Sablić, Ž Rački, M Lesandarić
Croatian Journal of Education 17 (3), 755-782, 2015
72015
A longitudinal study of the social nature of the construct of giftedness in adulthood
Ž Rački, A Škugor, M Sablić
Društvena istraživanja: časopis za opća društvena pitanja 27 (2), 261-280, 2018
62018
Nužnost cjeloživotnog obrazovanja sveučilišnih nastavnika: pedagoško-psihološka i didaktičko-metodička izobrazba
Ž Rački, A Peko, R Varga
Módszertani közlöny 1 (1), 36-49, 2010
62010
Uvođenje novih tehnologija u nastavni proces: kako uvesti online studijske programe u nastavni kurikulum u visokom obrazovanju
A Host, J Jardas Antonić, L Jelenc, H Pavlić Skender, Ž Rački, D Sokolić
Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018
52018
Word knowledge as predictive of linguistic creative behaviors
Ž Rački, L Bakota, Ž Flegar
Review of psychology 22 (1-2), 11-18, 2015
52015
Diferencijacija, grupiranje i obogaćenje su prirodi kreativnih ponašanja sukladni obrazovni pristupi
Ž Rački
U: Željeznov Seničar M Zbornik II. mednarodna strokovna konferenca o …, 2016
42016
Effects of the educationists' implicit theories of creativity on its evaluation by means of the idiosyncratic creativity contents constellations
Ž Rački
Suvremena psihologija 18 (2), 158-158, 2015
42015
The role of automatic thoughts, learning habits and test anxiety in elementary school students' academic achievement and satisfaction
I Živčić-Bećirević, Ž Rački
Društvena istraživanja: časopis za opća društvena pitanja 15 (6 (86)), 987-1004, 2006
42006
In support of agreement on gifted teachers and education as a giftedness performance domain
M Mikulić, Ž Rački, S Brajković
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 19 (3 …, 2017
32017
Self-reported creativity of primary school teachers and students of teacher studies in diverse domains, and implications of creativity relationships to teaching mathematics in …
Ž Rački, A Katalenić, Ž Gregorović
32015
Longitudinalno istraživanje razvoja kreativnosti osnovnoškolske djece
Ž Rački
Filozofski fakultet u Zagrebu, 2010
32010
The nature of creativity
L Arar, Ž Rački
Psihologijske teme 12 (1), 3-22, 2003
32003
Uvo enje novih tehnologija u nastavni proces
A Host, JJ Antonić, L Jelenc, HP Skender, Ž Rački, D Sokolić
22018
U prilog suglasnosti o darovitim učiteljima i obrazovanju kao domeni darovitosti
M Mikulić, Ž Rački, S Brajković
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 19 (3 …, 2017
12017
Zaigranost kao manifestacija koherentne stabilnosti kreativnosti učenika
Ž Rački
Mednarodna strokovna konferenca učiteljev podaljšenega bivanja (11; 2017), 6-12, 2017
12017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20