Follow
Valentina Martan
Valentina Martan
Sveučilište u Rijeci, Studij Logopedija
Verified email at uniri.hr
Title
Cited by
Cited by
Year
PREGLED ISTRAŽIVANJA INKLUZIVNOG ODGOJA I OBRAZOVANJA IZ PERSPEKTIVE UČITELJA I STUDENATA.
V Martan
Journal for Pedagogical & Educational Matters/Školski Vjesnik 67 (2), 2018
342018
Teachers' Attitudes toward Teaching Students with Dyslexia
V Martan, S Skočić Mihić, A Matošević
Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje 19 (Sp …, 2017
272017
Nastavne strategije učitelja u poučavanju učenika sa specifičnim teškoćama učenja
V Martan, S Skočić Mihić, A Puljar
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja 62 (3), 139-150, 2016
222016
Kompetencije učitelja za poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju
V Martan, S Skočić Mihić, D Lončarić
IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u …, 2015
92015
Uvjerenja učitelja o disleksiji
V Martan, S Skočić Mihić, D Lončarić
5. kongres logopeda Hrvatske: Multidisciplinarnost u logopedskoj znanosti i …, 2015
52015
Educational interventions for primary school students with Dyslexia–a mapping study
SS Mihić, V Martan, BR Zubković
Reading & Writing Quarterly, 1-21, 2021
32021
Zakonske odrednice inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj
V Martan
Doktorska konferencija za studente, voditelje i suradnike poslijediplomskih …, 2015
32015
Teachers' Knowledge about Students with Dyslexia and Professional Development
V Martan, S Skočić Mihić, R Čepić
European Journal of Contemporary Education 12 (2), 535-552, 2023
12023
Educational Interventions for Primary School Students with Dyslexia–a Mapping Study
S Skočić Mihić, V Martan, B Rončević Zubković
Reading & Writing Quarterly 38 (5), 415-435, 2022
12022
Social Criteria Describing Literacy and Education Levels in Ukrainian Governorates within the Russian Empire at the end of the 19thcentury
АE Lebid
European Journal of Contemporary Education 11 (2), 613-625, 2022
12022
Beliefs about the High Abilities of Twice- Exceptional Students with Dyslexia. Preliminary findings on the construction of multiple measures of Beliefs about the High Abilities …
V Martan, D Lončarić, S Skočić Mihić
Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being: 2nd …, 2021
12021
Učiteljski stavovi o poučavanju učenika s disleksijom
V Martan, S Skočić Mihić, A Matošević
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 19 …, 2017
12017
Atribucije školskog uspjeha i školskog neuspjeha kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju
V Martan, D Lončarić, S Skočić Mihić
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanje i razvoj …, 2014
12014
Profesionalna suradnja logopeda i učitelja u poučavanju učenika s disleksijom
V Martan
Logopedija 12 (2), 63-70, 2023
2023
Differences in the assessment of attributions of academic success and failure in students with and without a specific learning disorder
V Martan, S Skočić Mihić, D Lončarić
ICERI2023 Proceedings, 8343-8352, 2023
2023
Professional Collaboration Between Speech and Language Therapists and Teachers in Teaching Students with Dyslexia
V Martan
Logopedija 12 (2), 63-70, 2022
2022
Kompetencije učitelja za poučavanje učenika s disleksijom
V Martan
University of Rijeka. Faculty of Humanities and Social Sciences. Department …, 2022
2022
Spremnost za ovladavanje vještinama čitanja i pisanja na hrvatskome jeziku kod djece romske nacionalne manjine‒jednak početak za sve?
V Martan, I Srebačić
Hrvatska Revija za Rehabilitacijska Istrazivanja 56 (2), 83-104, 2020
2020
Readiness of Roma children for reading and writing acquisition in the croatian language - an equal starting point for all?
V Martan, I Srebačić
Hrvatska rehabilitacijska istraživanja 56 (2), 83-104, 2020
2020
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnosti transverzalne kompetencije (R. Čepić i J. Kalin (ur.); prikaz knjige
V Martan
Napredak: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 160 (1-2), 176-182, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20