PREGLED ISTRAŽIVANJA INKLUZIVNOG ODGOJA I OBRAZOVANJA IZ PERSPEKTIVE UČITELJA I STUDENATA. V Martan Journal for Pedagogical & Educational Matters/Školski Vjesnik 67 (2), 2018 | 34 | 2018 |
Teachers' Attitudes toward Teaching Students with Dyslexia V Martan, S Skočić Mihić, A Matošević Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje 19 (Sp …, 2017 | 27 | 2017 |
Nastavne strategije učitelja u poučavanju učenika sa specifičnim teškoćama učenja V Martan, S Skočić Mihić, A Puljar Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja 62 (3), 139-150, 2016 | 22 | 2016 |
Kompetencije učitelja za poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju V Martan, S Skočić Mihić, D Lončarić IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u …, 2015 | 9 | 2015 |
Uvjerenja učitelja o disleksiji V Martan, S Skočić Mihić, D Lončarić 5. kongres logopeda Hrvatske: Multidisciplinarnost u logopedskoj znanosti i …, 2015 | 5 | 2015 |
Educational interventions for primary school students with Dyslexia–a mapping study SS Mihić, V Martan, BR Zubković Reading & Writing Quarterly, 1-21, 2021 | 3 | 2021 |
Zakonske odrednice inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj V Martan Doktorska konferencija za studente, voditelje i suradnike poslijediplomskih …, 2015 | 3 | 2015 |
Teachers' Knowledge about Students with Dyslexia and Professional Development V Martan, S Skočić Mihić, R Čepić European Journal of Contemporary Education 12 (2), 535-552, 2023 | 1 | 2023 |
Educational Interventions for Primary School Students with Dyslexia–a Mapping Study S Skočić Mihić, V Martan, B Rončević Zubković Reading & Writing Quarterly 38 (5), 415-435, 2022 | 1 | 2022 |
Social Criteria Describing Literacy and Education Levels in Ukrainian Governorates within the Russian Empire at the end of the 19thcentury АE Lebid European Journal of Contemporary Education 11 (2), 613-625, 2022 | 1 | 2022 |
Beliefs about the High Abilities of Twice- Exceptional Students with Dyslexia. Preliminary findings on the construction of multiple measures of Beliefs about the High Abilities … V Martan, D Lončarić, S Skočić Mihić Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being: 2nd …, 2021 | 1 | 2021 |
Učiteljski stavovi o poučavanju učenika s disleksijom V Martan, S Skočić Mihić, A Matošević Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 19 …, 2017 | 1 | 2017 |
Atribucije školskog uspjeha i školskog neuspjeha kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju V Martan, D Lončarić, S Skočić Mihić Zagreb: Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanje i razvoj …, 2014 | 1 | 2014 |
Profesionalna suradnja logopeda i učitelja u poučavanju učenika s disleksijom V Martan Logopedija 12 (2), 63-70, 2023 | | 2023 |
Differences in the assessment of attributions of academic success and failure in students with and without a specific learning disorder V Martan, S Skočić Mihić, D Lončarić ICERI2023 Proceedings, 8343-8352, 2023 | | 2023 |
Professional Collaboration Between Speech and Language Therapists and Teachers in Teaching Students with Dyslexia V Martan Logopedija 12 (2), 63-70, 2022 | | 2022 |
Kompetencije učitelja za poučavanje učenika s disleksijom V Martan University of Rijeka. Faculty of Humanities and Social Sciences. Department …, 2022 | | 2022 |
Spremnost za ovladavanje vještinama čitanja i pisanja na hrvatskome jeziku kod djece romske nacionalne manjine‒jednak početak za sve? V Martan, I Srebačić Hrvatska Revija za Rehabilitacijska Istrazivanja 56 (2), 83-104, 2020 | | 2020 |
Readiness of Roma children for reading and writing acquisition in the croatian language - an equal starting point for all? V Martan, I Srebačić Hrvatska rehabilitacijska istraživanja 56 (2), 83-104, 2020 | | 2020 |
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnosti transverzalne kompetencije (R. Čepić i J. Kalin (ur.); prikaz knjige V Martan Napredak: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 160 (1-2), 176-182, 2019 | | 2019 |