Prati
Bozo Skoko
Bozo Skoko
University of Zagreb Faculty of Political Science
Potvrđena adresa e-pošte na fpzg.unizg.hr - Početna stranica
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
Znanstvena metoda fokus grupa–mogućnosti i načini primjene
B Skoko, V Benković
Politička misao: časopis za politologiju 46 (3), 217-236, 2009
1792009
Hrvatska-identitet, image, promocija
B Skoko
1612004
Država kao brend-upravljanje nacionalnim identitetom
B Skoko
1572009
Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću
B Skoko
1502006
Odnosi s javnošću u funkciji društveno odgovornog poslovanja
B Skoko, M Mihovilović
Praktični menadžment: stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta 5 (1 …, 2014
392014
Strateško komuniciranje država–javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću
B Skoko
362021
Objavljivanje neistina i manipuliranje činjenicama u hrvatskim medijima i mogućnosti zaštite privatnosti, časti i ugleda
B Skoko, D Bajs
Politička misao: časopis za politologiju 44 (1), 93-116, 2007
362007
Mogućnosti i načini jačanja brenda Dubrovnika uz pomoć filmske industrije i organiziranja događaja
B Skoko
Zbornik sveučilišta u Dubrovniku, 175-191, 2014
332014
Odnosi s javnošću kao doprinos demokratizaciji i profesionalizaciji procesa javnoga komuniciranja
B Skoko
Politička misao 41 (01), 92-101, 2004
332004
KONCEPT MEKE MOĆI DRŽAVA I NJEGOVA PRIMJENA NA REPUBLIKU HRVATSKU.
B Skoko, V Kovačić
Polemos 12 (23), 2009
312009
Što Hrvati, Bošnjaci i Srbi misle jedni o drugima, a što o Bosni i Hercegovini?
B Skoko
272011
Mitovi i istine o novinarskoj profesiji–imidž novinara u hrvatskoj javnosti
I Kanižaj, B Skoko
Media Studies 1 (1-2), 2010
272010
Uloga igranog filma u brendiranju država, regija i gradova
B Skoko, T Brčić
Međunarodne studije 12 (3/4), 9-36, 2012
232012
Hrvatska i susjedi: Kako Hrvatsku doživljavaju u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji, Sloveniji i Srbiji
B Skoko
232010
Organiziranje međunarodnih sportskih događaja kao promotivni i ekonomski alat države
B Skoko, I Vukasović
Market-Tržište 20 (2), 211-230, 2008
222008
Percepcija EU u hrvatskoj javnosti
B Skoko
Anali Hrvatskog politološkog društva: časopis za politologiju 3 (1), 349-368, 2006
222006
Kvantitativni i kvalitativni dosezi odnosa s javnošću u Hrvatskoj 2003.
B Skoko
Medijska istraživanja: znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije 10 …, 2004
192004
Hrvatski medijski trendovi 1991.–2011.
B Skoko
Diacovensia: teološki prilozi 19 (3), 363-379, 2011
182011
Države kao turistički brendovi: kreiranje, upravljanje i vrednovanje
B Skoko, D Gluvačević
Media Studies 7 (13), 2016
172016
Uloga igranog filma u promociji Hrvatske–dosezi i mogućnosti
B Skoko, T Brčić, Z Vidačković
Media Studies 4 (7), 2013
162013
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–20