Prati
Berbic Selma
Berbic Selma
Lecturer at College of Computer Science and Business Communications eMPIRICA
Potvrđena adresa e-pošte na empirica.ba
Naslov
Citirano
Citirano
Godina
THE IMPACT OF CHOCOLATE BRAND IMAGE, SATISFACTION, AND VALUE ON BRAND LOYALTY.
A Puška, I Stojanović, S Berbić
Economy & Market Communication Review/Casopis za Ekonomiju i Trzisne …, 2018
242018
Utjecaj kvalitete i zadovoljstva studenata na namjeru daljnjeg korištenja usluga visokog obrazovanja na primjeru Visoke škole eMPIRICA
A Puška, S Berbić, A Maksimović
Oeconomica Jadertina 6 (2), 3-20, 2016
12016
THE IMPORTANCE OF DEMOGRAPHIC FACTOR OF CONSUMERS ON PURCHASING DECISIONS.
A Puška, S Berbić, H Bečić
Socioeconomica 8 (15), 2019
2019
THE IMPACT OF CHOCOLATE BRAND IMAGE, SATISFACTION, AND VALUE ON BRAND LOYALTY//UTICAJ IMIDŽA BRENDA ČOKOLADE, ZADOVOLJSTVA I VRIJEDNOSTI NA LOJALNOST BRENDA
A Puška, I Stojanović, S Berbić
EMC REVIEW-ECONOMY AND MARKET COMMUNICATION REVIEW 15 (1), 2018
2018
Utjecaj osnovnih značajki korisnika na primjenu informacijskih sustava
S Šadić, A Puška, AI Beganović, S Berbić
Oeconomica Jadertina 7 (2), 35-50, 2017
2017
ISPITIVANJE UTICAJA DEMOGRAFSKIH KARAKTERISTIKA POTROŠAČA NA KUPOVNO ODLUČIVANJE
A Puška, S Berbić, J Stovrag
Tranzicija 19 (40), 82-99, 2017
2017
Sustav trenutno ne može provesti ovu radnju. Pokušajte ponovo kasnije.
Članci 1–6